گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۲۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۱
با حضور اقشار مختلف مردم؛
مراسم بزرگداشت سردار رشید اسلام و جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی دوشنبه شب با حضور تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران ،اقشار مختلف مردم و جمعی از مسوولان محلی در مسجد جامع هماشهر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان، شامگاه دوشنبه مورخ 98/10/16 مراسم بزرگداشت سردار رشید اسلام و جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی با حضور تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران ،اقشار مختلف مردم و جمعی از مسوولان محلی در مسجد جامع هماشهر برگزار شد. 

حجت الاسلام موسوس انور امام جمعه سپیدان در این مراسم ضمن تسلیت شهادت فرمانده سپاه قدس، به پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب و تفسیر جملات بسیار زیبای رهبری در‌مورد سردار شهید سلیمانی در این پیام اشاره کرد و گفت: در تاریخ زندگی سردار سلیمانی نکات ارزنده ای وجود دارد که نسل های کنونی و آینده و جوانان کشورهای اسلامی باید با آن ها آشنا شوند.

 
وی با بیان اینکه برای شناخت ابعاد شخصیت سردار شهید قاسم سلیمانی زمان بسیار طولانی نیاز است، افزود: قاسم سلیمانی بزرگترین سردار تاریخ ایران زمین بود.

امام جمعه شهرستان سپیدان ادامه داد: با درایت و فرماندهی حاج قاسم، گروهک تروریستی داعش(قوی ترین دشمن مسلمانان) نابود شد.


وی عنوان کرد: حاج قاسم سلیمانی عاقبت پاداش 40 سال ایثار و مجاهدت مخلصانه خود را از خداوند گرفت و به دست شقی ترین افراد زمانه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان سپیدان افزود: ما ملتی نیستیم که اگر مصیبتی در این سطح بر ما وارد شود بنشینیم و تنها گریه کنیم یا تاسف بخوریم در این راستا یقینا همانطور که خداوند تبارک و تعالی فرمود این نوع جنایات دشمن ما را به ادامه راهمان مصمم تر می کند.

وی بیان کرد:  انتقام بسیار سخت و شدیدی از آمریکا، اسرائیل، آل سعود و وهابی ها خواهیم گرفت و به آنها درسی می دهیم که عبرت آور و بسیار تلخ باشد.

حجت الاسلام موسوی انور گفت: شهادت سردار سلیمانی اگرچه خبری تلخ برای همه بود اما بی شک مسلمانان جهان را بیدارتر می کند و راه این شهید همچنان ادامه خواهد داشت.

وی در پایان صحبت هایشان افزود: دشمنان اسلام طی چهل سال گذشته تمام امکانات خود را برای از بین بردن مسیر حرکت انقلاب اسلامی به کارگرفته اند اما رهبری و هدایت رهبر معظم انقلاب تمام این تهدیدها را خنثی کرده است. 

در این مراسم، حاضرین ضمن اعلام انزجار از اقدامات خبیثانه و تروریستی دولت آمریکا، خواستار انتقامی سخت از عوامل این اقدام شنیع و خفت بار شده و تاکید کردند، یاد و خاطره این سرباز ولایت و یاور امت هیچگاه از اذهان پاک نخواهد شد.

در ادامه این مراسم که با شعرخوانی و مداحی یکی از مداحان اهل بیت (ع) کربلایی صمد لطفی همراه بودشرکت کنندگان با برگزاری مراسم سینه زنی باردیگر با آرمان های انقلاب اسلامی و شهدا تجدید میثاقی دوباره بستند.

انتهای پیام/



نام:
ایمیل:
* نظر: