گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۱۲۲۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳
رئیس بسیج رسانه فارس:
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس عنوان کرد: حمله موشکی بامداد 17 دیماه جمهوری اسلامی ایران به پایگاه‌های آمریکا، مقدمه انتقام‌های بعدی است.

مصطفی اژدری با اشاره به پخش مستقیم سخنرانی رهبر معظم انقلاب در صبح 4 شنبه پس از حمله موشکی ایران به پایگاه آمریکا در عین‌الاسد عراق، گفت: این سخنرانی حاوی پیام مهمی بود و رهبر ما با صلابت، دیدگاه خود را اعلام کردند.

او ادامه داد: اتفاق بامداد امروز جمهوری اسلامی ایران علیه آمریکا، به عنوان انتقام خون سردار سلیمانی، بر اساس اعلام قبلی و رسمی مقامات حاکمیتی و نظامی جمهوری اسلامی ایران انجام شد و مطابق با منشور ملل متحد بود.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس ادامه داد: قبلا موضع جمهوری اسلامی ایران  از طریق فرمانده معظم کل قوا مبنی بر چگونگی مقابله با هر اقدامی از سوی دولت بیگانه علیه جمهوری اسلامی اعلام شده بود و ایشان اعلام کرده بودند که که اگر دشمن یکی بزند، ده تا می‌خورد و در واقع این دکترین جدید نظامی حضرت آقا بود.

اژدری اضافه کرد: طی روزهای اخیر به صراحت اعلام شده بود که سپاه و مجموعه حاکمیت انتقام سختی را خواهند گرفت و حمله بامداد امروز جمهوری اسلامی به پایگاه‌های آمریکا در عراق، به عنوان مقدمه‌ای برای انتقام‌های بعدی است.

او تصریح کرد: اکنون منتظر حماقت دشمن هستیم و در صورت انجام آن، تمام اهداف استراتژیک آنها توسط جمهوری اسلام و هم پیمانانش در منطقه با خاک یکسان خواهد شد و برای همیشه شاهد برچیده شدن رژیم منحوس  آمریکایی در منطقه غرب آسیا خواهیم بود.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس ادامه داد: کفتارهای جسدخوار منطقه نظیر رژیم صهیونیستی که همیشه سنگ آمریکا را به سینه می‌زنند، اعلام کردند که در ترور حاج قاسم هیچ نقشی نداشتند و دولت‌های غرب زده خلیج فارس هم که اعتماد به جبهه استکبار داشتند، امروز ملتمسانه از جمهوری اسلامی ایران تقاضا دارند که با آنها کاری نداشته باشد.

اژدری خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران برابر با سیاست‌های خود، اعلام کرده که اگر دولتی خاک خود را برای حمله به جمهوری اسلامی ایران به عنوان پایگاه در اختیار دشمن و به طورخاص آمریکا قرار دهد، هیچ انتظاری از ایران نداشته باشند.

او یادآور شد: پایگاه عین‌الاسد بزرگترین پایگاه هوایی ایالات متحده آمریکا در منطقه غرب آسیا بود که بیشترین دلارهای آمریکا برای تجهیز و خرید امکانات و استقرار سامانه‌های مختلف در آن هزینه شده بود و امروزشاهد بودیم که تمام موشک‌های شلیک شده از سوی جمهوری اسلامی ایران راس همان ساعتی شلیک شدند که سردار سلیمانی را به شهادت رساندند، بدون هیچ مشکلی از سامانه‌های به اصطلاح فوق پیشرفته ایالات متحده آمریکا پس از گذر از چندین پایگاه نظامی از آسمان عراق عبور کردند و در آخرین پایگاه که همان عین‌الاسد است با موفقیت فرود آمدند.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: