آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۲۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷
سردار نبی رودکی در یادواره شهدای کازرون وهمایش نامداران کازرون :

به گزارش تنویر،سردار نبی رودکی از فرماندهان دفاع مقدس چهارشنبه در یادواره شهدای کازرون ونخستین همایش نامداران گردان حضرت زینب (س) لشکر 19 فجر که در مصلی نمازجمعه کازرون برگزار شد گفت : حفظ وحدت و اخلاص رمز پیروزی در مقابل دشمن است ،در مقابل زیاده خواهی‌های استکبار با حفظ وحدت و انسجام می‌توانیم از همه تنگناها عبور کنیم.

سردار محمد نبی رودکی با تاکید برحفظ وحدت گفت : چرا امروزبا امریکا مذاکره نمی کنیم چون مردم ما در مقابل استکبار ایستاده‌اند و مقاومت ادامه دارد.

سردار رودکی افزود: ما از این فراز نشیب ها عبور خواهیم کرد چون در جنگ ۸ ساله با ۳۵ کشوردنیا مقابله کردیم و بدتر اینها را دیده ایم .

این فرمانده ارشد سپاه با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا بویژه شهید باقر سلیمانی فرمانده خط شکن گردان حضرت زینب (س) گفت : پیام این یادواره درس هایی از ایثار ۸سال دفاع مقدس است که به جوانان و نسل امروز و آینده منتقل کند.

سردار رودکی افزود: مقاومت شهدا به ما یاد می‌دهد که مقاومت در مقابل زور گویی استکبار جهانی ادامه دهیم ، باید در جوانان آمادگی ایجاد کنیم تا در مقابل  هرگونه قصد و نیت سوء استکبار به انقلاب اسلامی ایستادگی کنند.

فرمانده سابق لشکر ۱۹ فجر به دیگر پیام های این مجالس و محافل معنوی اشاره کرد و گفت : آمریکا دنبال یک نفوذی است برای مذاکره با مقامات  کشور ما ، اما شهدای ۸سال دفاع مقدس این درس را به ما دادند که در برابر دنیای استکبارایستادیم تا اسلام ناب محمدی به دنیا عرضه کنیم ما هم امروز ایستاده ایم.

در این همایش که با حضور خانواده معظم شهدا ، جانبازان ، آزادگان و یادگاران ۸ سال دفاع مقدس استان فارس برگزار شد برنامه های فرهنگی و  مداحی اجرا شد.

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: