گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۲۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۹
فرهنگی هنری سپاه سپیدان خبر داد؛
سروان پاسدار اسماعیل پولاد گفت: سپاه سپیدان در دهه فجر بیش از 100 برنامه با شعار محوری "انقلاب اسلامی، زنده، پویا، در پرتو ولایت‌مداری، جهاد و مقاومت" برگزار می کند.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ سروان پاسدار اسماعیل پولاد اردکانی مسئول فرهنگی هنری و دبیر برنامه های دهه فجر ناحیه سپیدان در گفت و گو با تنویر گفت: این برنامه ها با محوریت بهره‌گیری از ظرفیت های بسیج و اقشار مردم در برگزاری برنامه‌های دهه مبارک فجر انجام می شود.

وی، تکریم خانواده شهدا و ایثارگران، دیدار با ائمه جمعه، نشست‌های روشنگری و بصیرتی، کارگاه ارتقاء سواد رسانه ای خانواده ها در سطح بسیج و مدارس، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، یادواره شهدا، برگزاری محافل شعرخوانی انقلاب، نمایشگاه عکس دستاورد‌های انقلاب، برنامه‌های خدمت رسانی بسیج سازندگی، غبار روبی مزار شهداء و ... را از دیگر برنامه ای تدارک شده برای این ایام ذکر کرد.

مسئول فرهنگی هنری سپاه سپیدان در ادامه افزود: انتقال تجربیات انقلاب به نسل جوان و آگاهی دادن آنان به اهداف انقلاب، در برنامه های دهه فجر بسیج این ناحیه لحاظ شده است.


وی با اشاره به اینکه دهه فجر، خاستگاه جمهوری اسلامی در ایران و تاریخ اسلام است اظهار داشت :راهپیمایی ۲۲بهمن را با شکوه تر از همیشه برگزار می کنیم تا دشمن بداند با وجود تحریم هایش، ایران اسلامی در جبهه فرهنگی و اقتصادی ومقاوت به مقابله خود ادامه می دهد.


معاون فرهنگی سپاه سپیدان همچنین عناوین آخرین روز دهه فجر امسال را «حماسه حضور، عظمت ملت ایران، سردار دلها» نام برد و گفت: در این روز علاوه بر حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اربعین شهادت سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/


نام:
ایمیل:
* نظر: