گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۲۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۷
جانشین فرمانده سپاه سپیدان؛
سرهنگ پاسدار سید مسعود هاشمی بیان گفت: شکستن روح مقاومت در مردم ایران و تقابل مردم با حاکمیت از اهداف خصومت ها، چالش ها و تحریم های چند دهه قبل آمریکایی ها علیه نظام جمهوری اسلامی ایران میباشد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ صبح روز پنج شنبه مورخ 98/11/10 و در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، سرهنگ پاسدار سید مسعود هاشمی بیان، جانشین و هادی سیاسی سپاه سپیدان در گفت و گوی اختصاصی با تنویر گفت: وقتی تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی را ورق میزنیم میبینیم که منشور هزار رنگی از خصومت ها، کینه توزی ها و چالش های آمریکایی ها علیه نظام جمهوری اسلامی ایران پیش روی ماست. 

آمریکایی ها چهل سال خصومت، چهل سال هزینه سازی، چهل سال مانع تراشی و دست اندازی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه های مختلف سخت و نرم بر مردم  ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران اعمال نموده اند.

هاشمی بیان گفت: هدف از تقابل آمریکای خبیث با نظام جمهوری اسلامی ایران، شکستن روح مقاومت در مردم ایران برای نابود سازی گفتمان انقلاب اسلامی و از پای درآوردن انقلاب اسلامی ایران میباشد و این خصومت کماکان ادامه دار خواهد بود.

هادی سیاسی سپاه با اشاره به صحبت های مقامات و مسئولین آمریکایی که این اواخر تحریم های ظالمانه و کشنده ای به تعبیر خودشان که در صد سال اخیر بی سابقه بوده علیه نظام جمهوری اسلامی اعمال شده است را چیز تازه ای ندانست و گفت: این گونه اظهار نظرها و اعمال تحریم ها بیش از پیش اراده محکم، استوار و وحدت مردم و مسئولین  را در پی خواهد داشت.

جانشین فرمانده سپاه سپیدان گفت: به برکت خون شهداء و تدابیر رهبر فرزانه انقلاب، نظام جمهوری اسلامی ایران به تعبیر دوست و دشمن امروز وارد مرحله جدیدی شده است. 

هاشمی بیان گفت: به اعتراف همه عناصر سیاسی و تأثیر گذار در دنیا، انقلاب اسلامی ایران وارد مرحله جدیدی از رشد و پیشرفت محیرالعقول و استقلال سیاسی رسیده است.

وی همچنین بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران دیگر آن نهال چهل سال قبل نیست. انتقلاب اسلامی ایران پولاد آبدیده ای شده است که برای برای مواجهه با تمامی بحران ها و شرایط سخت تحریم با رهبری حکمیانه مقام معظم رهبری و مردم با بصیرت بیش از پیش سربلند و پیروز خواهد بود.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: