سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۲۶:۳۷
کد خبر: ۱۲۲۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
توسط سپاه ناحیه بقیه الله (عجّل الله تعالی فرجه الشریف) شیراز صورت میگیرد:
سرهنگ دوم پاسدار مجید علی پور فرمانده سپاه بقیه الله از اجرای بیش از 1013 برنامه ویژه ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی توسط بسیجیان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی  سپاه ناحیه بقیه الله (عجّل الله تعالی فرجه الشریف) شیراز:

سرهنگ دوم پاسدار مجید علی پور فرمانده سپاه بقیه الله از اجرای بیش از 1013 برنامه ویژه ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی توسط بسیجیان این ناحیه  خبر داد.

 اجرای بیش از 1013 برنامه ویژه ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب ویژه برنامه های بسیجیان این ناحیه را در راستای گام دوم انقلاب عنوان کرد و گفت جوانان مهمترین مخاطب بیانیه گام دوم هستند و مقام معظم رهبری به جوانان توصیه کردند فرصت جوانی را برای خودسازی فکری و روحی و جسمی مغتنم بشمارند و مانند جوانان دوران انقلاب و دفاع مقدس خود را اسوه جوانان سایر کشور‌ها قرار دهند.


وی ادامه داد حضرت اقا در این بیانیه تاکید داشتند: «تداوم راه پرافتخار انقلاب اسلامی که کشور را به قله رفیع هدف‌های بزرگ می‌رساند، به نیرو و نشاط جوانانه شما نیازمند است و امروز بار این وظیفه بزرگ بر دوش شما است. کسب دانش‌ها و مهارت‌های گوناگون، کسب قدرت تحلیل سیاسی، حفظ صفا و صداقت جوانی، رعایت دینداری و پاکدامنی، وظایف بزرگی است که در همه محیط‌های جوان: دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، مدارس و کارگاه‌ها و شهر‌ها و روستا‌ها باید در یاد جوانان باشد.

ایشان با اشاره به تاکید ولی امر مسلمین مبنی بر آینده شکوفای انقلاب و تبیین آن در بیانیه گام دوم عنوان داشتند امروز هم مانند گذشته دشمن فعال، ولی آینده روشن است وحضرت آقا، جوانان را به‌عنوان آینده‌سازان این انقلاب خطاب قرار داده و تاکید کردند دشمنی دشمنان و هیاهوی آنان نباید اراده‌ها را سست و دل‌ها را مرعوب کند. 

وی ادامه داد :کار دشمن مایوس ساختن ملت از نظام و انقلاب است بحمدالله مشاهده میشود که خداوند مردم ایران را در تمامی عرصه ها نصرت و یاری نموده است همان گونه که در قران کریم به ان اشاره شده است.مردم با بصیرت و انقلابی در روزهای گذشته با شرکت در مراسم تشییع میلیونی شهدای عزیز مقاومت بار دیگر زنده بودن انقلاب را به اثبات رساندند. 


وی افزود: این دهه بهترین فرصت جهت بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است و در این راستا برگزاری نشست های مختلف بصیرتی و انجام ویژه برنامه های تریبون ازاد در دستور کار حوزه های مقاومت و پایگاههای تابعه میباشد.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عجّل الله تعالی فرجه الشریف) شیرازبا اشاره به دشمنی روز افزون استکبار جهانی با نظام و انقلاب اسلامی بر حضور پر رنگ و با صلابت بسیجیان و عموم مردم در برنامه های دهه مبارکه فجر در مساجد و اماکن مذهبی تاکید کردند.

 

ایشان برنامه های شاخص این ناحیه در ایام الله دهه فجر را بیش از 100 برنامه در موضوعات مختلف فرهنگی -ورزشی-عمرانی و محرومیت زدایی و... در حوزه ها و پایگاههای تابعه بیان و بر حضور همه اقشار مردم و بسیجیان این ناحیه در راهپیمایی عظیم 22 بهمن تاکید کردند.

 


نام:
ایمیل:
* نظر: