کد خبر: ۱۲۲۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
در جشنواره پایگاه اسوه استانی
در جشنواره پایگاه اسوه استانی رقابت 50 پایگاه برتر استان فارس برگزار می شود
حجت الاسلام محمودی گفت: جشنواره استانی اسوه، با هدف معرفی پایگاه های برتر خواهر و برادر استان فارس، در روزهای 20 و 21 بهمن ماه در شیراز برگزار خواهد شد.
مسئول سازمان بسیج مساجد سپاه فجر فارس جشنواره استانی اسوه را فضای مناسبی برای بوجود آمدن یک رقابت سالم در میان پایگاه های مقاومت دانست و اظهار داشت: در مرحله شهرستانی، همه پایگاه ها می توانستند شرکت کنند و از میان پایگاه های شرکت کننده در هر شهرستان، یک پایگاه خواهر و یک پایگاه برادر به مرحله استانی این رقابت ها دعوت شدند.

وی با بیان اینکه در روزهای 20 و 21 بهمن ماه مرحله استانی آن پس از 15 سال وقفه، با همت فرماندهی سپاه فجر فارس و در حسینیه پیامبر اعظم برگزار خواهد شد، افزود: قریب به 50 پایگاه مقاومت از سراسر استان در دو روز از 9صبح یکشنبه تا 15 روز دوشنبه به رقابت خواهند پرداخت.

مسئول سازمان بسیج مساجد سپاه فجر فارس، با شاره به اینکه دو هدف مهم از برگزاری این جشنواره را دنبال می کنیم، افزود: انتقال تجربیات و معرفی پایگاه های نمونه موفق به دیگر رده ها جهت الگوبرداری، و ارائه دستاوردهای پایگاه های برتر به دیگر پایگاه هاست. این دستاوردها، ابتکارات و خلاقیت ها را که بعضا در هیچ جا دیده نشده است، به نمایش می گذاریم تا دیگران هم از این دستاوردها الگوبرداری کنند و استفاده لازم را ببرند.

به گفته محمودی، ایجاد شور و هیجان میان پایگاه های مقاومت استان، از اهدافی است که در این جشنواره دنبال خواهد شد.

وی با بیان اینکه نفرات برتر این جشنواره به جشنواره کشوری که در تهران برگزار خواهد شد، معرفی می شوند، تصریح کرد: در مرحله استانی، شرکت کنندگان در سه مورد به رقابت می پردازند. یکی اجرای برنامه های ابلاغی سپاه اعم از اردوهای جهادی، حلقه های صالحین، گردان های رزم، گشت های محله محور، ارتباط گیری پایگاه ها با نهادهای بالادستی مثل حوزه و ناحیه و مواردی از این دست؛ دوم، ابتکارات و خلاقیت های خاص پایگاه، مثل کارهای خلاقانه ای که در مباحث گوناگون همچون اقتصاد مقاومتی، یا اختراعی که اعضای آن پایگاه داشته اند، یا داشتن نخبه در عرصه های مختلف؛ و موضوع سوم، شناخت و توانمند بودن فرمانده پایگاه در مسئولیت های محوله است.

مسئول سازمان بسیج مساجد سپاه فجر فارس تأکید کرد: در این سه مورد، از تک تک افراد شرکت کننده مصاحبه حضوری گرفته می شود و در پایان، انتخاب پایگاه برتر را در مراسم اختتامیه خواهیم داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر: