گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۲۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۳
بمناسبت دهه فجر؛
برگزاری جشن بزرگ «کارگری» و تجلیل از کارگران نمونه با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی در کارخانه تولیدی صنعتی شام شام سپیدان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان، صبح امروز سه شنبه مورخ 98/11/15 و همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، مراسم جشن بزرگ کارگری با حضور حجت الاسلام موسوی انور امام جمعه محترم شهرستان، حجت الاسلام معصومی مسئول نمایندگی سپاه سپیدان، مدیران ادارات و نهادهای مختلف و فعالان حوزه کارگری شهرستان و جمعی از مسئولان شهرستانی در کارخانه شام شام برگزار شد.

در ابتدای جشن موسوی انور امام جمعه در این جلسه اظهار داشت: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، سخن گفتن از تولید و کارآفرینی در کشور بی معنا بود.

وی افزود: تمامی منابع اقتصادی کشور در اختیار قدرت های مستکبر قرار داشت و هزاران مستشار آمریکایی، عملکرد سیاهی را در این سرزمین به ثبت رساندند.

امام جمعه شهرستان با اشاره به تحول عمیق صنعت پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران و هدایت های امام راحل موجب تحول عمیق در صنعت و تولید کشور شد.

موسوی انور اضافه کرد: امروز مشکلات مهمی در حوزه اقتصادی و تولیدی کشور وجود دارد اما شرائط کنونی با قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران قابل مقایسه نیست.

حجت الاسلام معصومی نیز در این مراسم با اشاره به ضرورت توجه و اهمیت به مقوله کار بیان داشت: کار از موضوعات حیاتی در جامعه است.

وی حمایت از کارآفرینان را مهم دانست و گفت: کارآفرینی مشکلات خود را دارد و باید از کارآفرینان حمایت جدی و اساسی شود.

معصومی توجه به دو مقوله آموزش و کار را حلال مشکلات کشور دانست و تأکید کرد: باید سرمایه گذاری جدی و اساسی روی کارگران شود.

در ادامه ابراهیم هوشمندی سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سپیدان و مسئول کمیته کارگری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان گفت: مراسم جشن کارگری از جمله برنامه های محوری و مهم ایام الله دهه مبارک فجر است.

وی افزود: این برنامه با حضور کارگران و فعالان این حوزه در شهرستان سپیدان با محوریت کمیته کارگری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی و به همت این اداره برگزار می شود.

هوشمندی با اشاره به نقش کارگران در دفاع از ارزش ها و اصول انقلاب اسلامی اظهار داشت: کارگران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در میدان تبعیت از امام راحل حضور داشتند و پس از پیروزی انقلاب نیز در حوادث گوناگون توانسته اند نقش آفرین باشند.در پایان مراسم به چند نفراز کارگران نمونه شرکت شام شام تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: