گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۲۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۵
همزمان با دهه فجر صورت گرفت؛
مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه سپیدان گفت: با اعزام کاروان درمانی طرح شهید رهنمون، اهالی منطقه هماشهر از خدمات رایگان پزشکی و پیراپزشکی بهره‌مند شدند.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان، و در چهارمین روز از دهه فجر 1398 ،مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه سپیدان گفت: با اعزام کاروان درمان اضطراری شهید رهنمون، اهالی منطقه هماشهر، دالین، سرتلی، دهپاهگاه و خلیلی شهرستان از خدمات رایگان درمانی، مشاوره، پزشکی و پیراپزشکی بهره‌مند شدند.

سرهنگ مجیدی با اعلام این خبر به تنویر افزود: اعزام تیم های درمان اضطراری به مناطق محروم در راستای تسکین آلام بشری و حمایت از زندگی و سلامت انسان ها، یکی از اقدامات بشردوستانه و خداپسندانه بسیج جامعه پزشکی سپاه سپیدان با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان است.

وی با بیان این‌که کاروان‌های تیم های پزشکی به بهبود سطح سلامت در مناطق محروم کمک می‌کنند، تصریح کرد: هدف از اجرای این برنامه و اعزام پزشکان و پیراپزشکان به نقاط محروم، ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در ابعاد مختلف، کمک به بهبود سطح سلامت محرومان و تأثیرگذاری بر رفتار جامعه با حفظ کرامت انسانی و فرهنگ سازی درزمینه مشارکت، آموزش و کارهای داوطلبانه در جامعه است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان سپیدان با اشاره به نقش مهم طرح شهید رهنمون در کمک به اجرای طرح تحول نظام سلامت اظهار کرد: تیم درمان اضطراری سپیدان متشکل از 3 پزشک، 2 پزشک منخصص زنان و داخلی، 2 پرستار و 4 ماما، 2 تکنسین دارویی، 3 کارشناس بهداشت روان و 4 نفر راه انداز به روستاهای بخش هماشهر اعزام شد.

سرهنگ مجیدی افزود: ویزیت و ارائه داروی رایگان، خدمات پرستاری و مامایی، کنترل فشارخون، نوار قلب، آموزش بهداشت، کنترل بهداشت محیط از قبیل سنجش کلر آب و تزریقات و پاسمان از جمله فعالیت‌هایی بود که در این طرح از سوی تیم اعزامی به هماشهر سپیدان ارائه شد.

به گفته مجیدی، در این برنامه یک روزه، از تعداد سیصد ویزیت رایگان انجام شده، 80 مورد مربوط به بهداشت زنان و زایمان، 50 مورد مربوط به دندانپزشکی، 60 مورد تحویل داروی رایگان، 30 مورد مشاوره، 30 مورد کنترل فشارخون و 30 مورد تزریقات و پانسمان و 20 مورد مشاوره دارویی و روانشناسی بوده است.

لازم بذکر میباشد تا پایان دهه فجر سال جاری بیش از 20 تیم پزشکی بصورت خودجوش و کاملأ رایگان به مناطق محروم شهرستان سپیدان به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: