گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۲۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۴
دکتر حاجی زاده:
مسئول معاونت سیاسی سپاه فجر فارس گفت: راهبرد مقاومت و استقامت رمز ماندگاری و علت بقای انقلاب اسلامی است و نتیجه عینی ان افتخاراتی بود که حاج قاسم سلیمانی در منطقه آفریدند.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ صبح امروز چهارشنبه مورخ 98/11/16 جلسه انس و مودت بازنشستگان سپاه سپیدان با حضور دکتر حاجی زاده مسئول معاونت سیاسی سپاه فجر فارس در حسینیه شهید سلیمانی ناحیه برگزار شد.

دکتر حاجی زاده در جمع صمیمی پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت ضمن تبریک ایام دهه فجر با بیان اینکه نمی شود از انقلاب اسلامی و عناصر و دستاوردهای درخشان آن صحبت به میان آورد و حرفی از مردان و فرماندهان قوی که به دنبال ایجاد یک ایران قوی بودند نگفت.

خوب روشن و مبرهن است تا رسیدن به قله های ارمان هم بدون هزینه دادن خیال پردازی است.


ایشان مقاومت و استقامت را علت بقای انقلاب اسلامی دانستند و بیان داشتند: نتیجه عینی آن افتخاراتی بود که حاج قاسم عزیز در منطقه آفریدند.

هادی سیاسی سپاه فجر فارس گفت: درسال 2011 که نیروهای اشغالگر سوریه را بهم ریختند می خواستند خلع امنیتی ایجاد کنند و این خلع امنیتی را با حضور اسراییل از یک سو و رژیم سعودی از طرف دیگر پر کنند و حاج قاسم با روحیه مقاومت و انقلابی آنجا حاضر شد و نقش کنترل کنندگی را ایفا کردند.

دکتر حاجی زاده گفت: مسأله مهم و اساسی این است که دشمن با بودجه 700 میلیارد دلاری آنجا حاضر شده اما در کنترل عملیاتی شما قرار می گیرد.

ازسال 2011 تا 2013 آمدند تا شما را مهار کنند و نقش کنترل کنندگی صورت بدهند اما در کنترل شما قرار گرفتند.

دکتر حاجی زاده در ادامه بیان داشتند: در سال 2013 که داعش را رسما رونمایی کردند این نقش کنترل کنندگی تثبیت می شود تا زمانی که حاج قاسم در سال 2017 آن نامه را به مقام معظم رهبری می نویسند و پایان داعش را اعلام می کنند.

دکتر حاجی زاده گفت: در سوریه بیشتر با اراده کار کردیم تا ابزار و اگر ادعایی داشتیم که این نقش مقاومت با محوریت ایران در 2017 تثبیت می شود و موازنه قدرت ایجاد می کنیم، در سال 2019 با زدن پهباد فوق پیشرفته آمریکایی یعنی توازن تکنولوژی با تمام غرب ایجاد کردیم و با زدن عین الاسد این موازنه قدرت تبدیل به موازنه وحشت برای آنها شد.

مسئول سیاسی سپاه فجر فارس گفت: در حقیقت شلیک موشک به اراده امریکایی ها بود.

آمریکایی که بعد از 70 سال کسی جرأت شلیک به ان نداشت و خون پاک شهید سلیمانی موازنه وحشت ایجاد کرد و باعث شد هر لحظه در اماده باش ذهنی به سر ببرند.

حاجی زاده افزود: انقلاب اسلامی در حقیقت از کنترل آنها خارج شده و هرکاری بکنند نمی توانند وزن خود را سنگین بکنند و قدرت توازن دیگر نخواهد داشت.

وی گفت: ما در چنین موقعیت عظیمی یعنی در دهه پنجم انقلاب اسلامی قرار داریم و در گام دوم انقلاب اسلامی در حقیقت ما نه تنها تسلیم نشدیم بلکه چنین فضای درخشانی را نیز داریم. 

دکتر حاجی زاده در ادامه نیز گریزی به مسأله انتخابات مجلس شورای اسلامی زدند.

سرهنگ طالبی گنجه ای مسئول کانون بازنشستگان سپاه سپیدان آخرین دستورالعمل ها، ابلاغیات و نامه های کانون بازنشستگان را قرائت نمودند.

در پایان این مراسم صمیمی با اهداء لوح سپاس و هدایا از بازنشستگان حاضر تقدیر و تشکر بعمل آمد.

صحبت های دکتر حاجی زاده راجع به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع بسیجیان در خبرهای آتی بارگذاری خواهد شد.

انتهای پیام/                                                                                
                                 

نام:
ایمیل:
* نظر: