گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۲۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
همزمان با دهه فجر؛
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپیدان گفت: ۳ تیم‌ بهداشتی و درمانی شهید رهنمون به مناطق محروم رودشیر از توابع بخش خفر سپیدان اعزام شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ سرهنگ دوم پاسدار احمد مجیی مسئول بسیج جامعه پزشکی سپیدان در گفت‌وگو با تنویر اظهارداشت: به مناسبت دهه مبارک فجر و با یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت سه تیم پزشکی به همت کانون بسیج جامعه پزشکی سپیدان و همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان به مناطق محروم رودشیر از توابع بخش خفر سپیدان اعزام شدند.

وی افزود: این اکیپ شامل پزشکان عموم، ماما، کارشناس مبارزه با بیماری‌ها،کارشناس بهداشتی و دارویار بود که برای ارائه خدمات رایگان به مردم این مناطق اعزام شدند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپیدان بابیان اینکه با اعزام این تیم پزشکی به این مناطق حداقل به 200 نوع خد‌مت ارا‌ئه شده است عنوان کد:  علاوه بر خدمات درمانی، خدمات دندانپزشکی به ساکنان مناطق به‌ صورت رایگان ارائه شد.

وی عنوان کرد: در این اعزام علاوه بر خدمات پزشکی برنامه آموزش آشنایی با بیماری‌ها و راه‌های پیشگیری توسط کارشناسان مربوطه به 130 نفر از اهالی مناطق انجام گرفت.

لازم بذکر میباشد عمده خدمات ارائه شده در اعزام روز پنج شنبه بسیج جامعه پزشکی به روستای رودشیر، ویزیت رایگان، بینایی سنجی، شنوایی سنجی، تست فشار خون، کارگاه مشاوره تغذیه و توزیع دارو با هماهنگی مرکز بهداشت و بسیج جامعه پزشکی سپیدان بود.

انتهای پیام
نام:
ایمیل:
* نظر: