گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۲۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۲
دکتر حاجی زاده:
مسئول معاونت سیاسی سپاه فجر فارس ضمن برشمردن ملاک های رهبری در انتخاب اصلح، کارآمد، پاک و انقلابی، انتخاب خوب را ضامن کارآمدی کشور دانستند.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ عصر روز چهارشنبه مورخ 98/11/16 نهضت روشنگری بسیج سپاه سپیدان با حضور دکتر عبدالله حاجی زاده مسئول معاونت سیاسی سپاه فجر فارس در حسینیه شهید حاج قاسم سلیمانی ناحیه برگزار شد.
                                                      
سرهنگ حاجی زاده در جمع بسیجیان بیان داشت: در گام دوم انقلاب اسلامی نه تنها تسلیم نشده ائیم بلکه چنین فضای درخشانی را داریم و خواهیم داشت.
                   
حاجی زاده گفت: فضای مجازی و تکنولوژی های جدید باعث شده کمتر تفکر کنیم، درحالی که اگر گله مندیم و انتقادی داریم و می پرسیم چطور آنجا درخشان است و اینجا تاریک.

میبایست کمی فکر و تأمل پیشه کنیم در نسبت انتخاب و نسبت مشارکتمان و افکار عمومی بایستی دچار خود انتقادی نسبت به مسله انتخاب بشود. 

هادی سیاسی سپاه فجر فارس گفت: باید همه مردم در انتخابات بیایند و شرکت بکنند و این مشارکت حداکثری ضامن بقای امنیت کشور بشود و انقدر اهمیت داشته باشد که ترامپ را تا سرحد مرگ بترساند و وادار به عقب نشینی بکند.

این مشارکت حداکثری که رهبری می فرمایند یکی از اثراتش این است.یعنی قدرت پشتیبان نظام سیاسی است.  
                                                   
و در تعبیری به قول مقام معظم رهبری: سوخت موشک مردم هستند وسوخت حقیقی حق و اراده اعمال حق مردم ایجاد می کند و اگر مردم نباشد نظام اسلامی شکننده خواهد بود. 

و حال اگر مردم مشارکت حداکثری را داشته باشند اما ملاک های رهبری را در انتخاب خود گوش نکنند و ملاکها جابجا بشوند در چنین شرایطی نمی توانیم نتیجه خوب بگیریم.

انتخاب خوب ضامن کارامدی کشور است و انتخاب بد حتی امنیت شما را هم خدشه دار می کند.

حاجی زاده سپس ملاکهای رهبری را در انتخاب اصلح .کارامد بودن. انقلابی بودن .پاک بودن و...برشمردند و انتخاب غیر از این را باعث ایجاد ناامیدی دانستند و یادآور شدند در حقیقت یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی تفکر به جای تحمیل است کما اینکه شعار پوستر تبلیغاتی رهبری در دهه شصت هم با این شعار بود.(وظیفه حکومت اسلامی وادار کردن مردم به تفکر عمومی است).

حال این شعار را با ریاست جمهوری ها مقایسه کنید... 

نخبگان ما به جای کمک کردن و تقدیر از شورای نگهبان، ذهن مردم را هم مشوش می کنند که خوب نتوانند انتخاب بکنند. 

مسئول سیاسی سپاه فجر فارس گفت: اگر مشارکت حداکثری هم صورت بگیرد اما انتخاب درست نباشد وضعیت فعلی تکرار خواهد شد، پس باید هم مشارکت حداکثری و هم انتخاب خوب باشد. 

حاجی زاده در ادامه افزود: اینکه با مشارکت حداقلی انتخاب خوب اتفاق بیافتد رویایی است که هرگز تعبیر نخواهد شد و شعار آقای هاشمی هم بود و باید توجه داشت مردم تعیین کننده حقیقی هستند و جمهوریت نظام یکی از پایه های اصلی نظام است و مشارکت حداکثری از اعتقادات رهبری، مقبولیت مردمی و مشروعیت الهی است.

عبدالله حاجی زاده گفت: دشمن به شدت به دنبال مشارکت حداقلی است تا پشت نظام اسلامی خالی شود و جمهوریت اسلامی را زیر سوال ببرند.

هادی سیاسی سپاه فجر فارس در خاتمه همه را به حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات آتی دعوت نمودند و بیان داشتند: بعد از شهادت سردار سلیمانی وضعیت تغییر یافته و حضور حداکثری مردم را روشن و  نمایان دانستند.

انتهای پیام/                                                                       
                                 
                      
نام:
ایمیل:
* نظر: