کد خبر: ۱۲۳۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیرازگفت: امنیت و آسایش امروز را مدیون خون شهدا هستیم

سرهنگ پاسدار عباس بنائی فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز در یادواره شهدا و اربعین شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت:با شهادت حاج قاسم سلیمانی به دست استکبار جهانی خون تازه ای به رگ انقلاب دمیده شد.

وی بیان داشت: یادواره شهدا یکی از برنامه های تاثیر گذار برای دشمن شناسی و شناخت استکبار و تقویت روحیه شهادت طلبی در سطح جامعه و خصوصا در بین جوانان می باشد.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص)تصریح نمود:امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت خون مقدس و پاک شهدا از ابتدای انقلاب تا کنون می تواند قد علم کند و در مقابل هر زور گو و متجاوزی ایستادگی نماید.

وی ادامه داد:همه باید تلاش کنیم در ادامه دادن راه شهدا چرا که اگر شهدا نبودند شاید امروز شاهد چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نبودیم

سرهنگ بنائی افزود:تقارن یوم الله22بهمن که چهل ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران می باشد با اربعین شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور پرشور و پر شکوه مردم مشتی محکم دیگر بر دهان استکبار و هم پیمانانش خواهد خورد.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز در پایان با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس در کشور تاکید نمود: همه باید دقت داشته باشیم بدون هیچ تعصبی و قومیتی شایسته سالاری را انتخاب نمائیم تا مملکت را در مقابل هرگونه تهدیدی بیمه نگه داریم.

نام:
ایمیل:
* نظر: