گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۳۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۲
با محوریت گام دوم انقلاب؛
کرسی آزاد اندیشی تبیین گام دوم انقلاب اسلامی با بیان ویژگی های برجسته بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ و در پنجمین روز از دهه فجر، کرسی آزاد اندیشی تبیین گام دوم انقلاب با حضور سرهنگ جعفری فرمانده سپاه سپیدان، مهندس جوادی جهرمی فرماندار، حسینی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد و جمعی از دانشجویان نخبه شهرستان در سالن ویدئو کنفرانس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان برگزار شد.

سرهنگ جعفری بیان داشت: محویت اصلی کار ما، تکیه و عملی کردن بیانیه گام دوم انقلاب است که در این بیانیه، دو موضوع اخلاق و معنویت و همچنین سبک زندگی به حوزه های مختلف از جمله زندگی از جمله دانشگاه مربوط است، چون وظیفه ما رشد شعور معنوی و وجدان اخلاقی در دانشجویان است.

فرمانده سپاه سپیدان با بیان اینکه متاسفانه از اخلاق و معنویت، قدری فاصله گرفته‌ایم، افزود: باید دانشجویان را با الگوهایی مانند شهید دکتر چمران و دیگر قهرمانان کشور آشنا کنیم تا بجای اینکه مغزها فرار کنند، دیگران احساس دغدغه داشته باشند و به ایران بازگردند و مشکلات کشور را حل کنند.

سرهنگ جعفری خاطرنشان کرد: در زمینه اخلاق و معنویت قطعاً باید فعالیت‌های قرآنی با سبک‌های جدید، تقویت شوند و ترغیب دانشجویان به نماز یکی از مسائل مهم در دانشگاه‌ها است.

در ادامه جمال جوادی جهرمی فرماندار سپیدان گفت: تنها چیزی که در شرایط کنونی به ما کمک می‌کند، روحیه قوی و امید به آینده است و آمده‌ایم که به فضای دانشگاه‌ها امید و نشاط بدهیم و دانشجویان را به سمت تعقل‌گرایی سوق دهیم و کرسی‌های آزاداندیشی را در دانشگاه‌ها تقویت کنیم.

جوادی جهرمی افزود: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم، در صدد اصلاح رویکردها، نگرشها و داوری‌ها نسبت به گذشته انقلاب هستند و با عنایت به واقعیتها، قرائتی صحیح از ارزشها و گرایشهای انقلاب برای جوانان ارائه داده‌اند.


وی با بیان این‌که تبیین حکمت، فلسفه، انگیزه و اهداف بیانیه در سه مورد بینش‌ها، ارزش‌ها و کنش‌های انقلاب اسلامی، نیازمند تأمل و بررسی بیشتری است، گفت در بخش بینش و نگرش، بیانیه به طور موجز برندهای بی‌نظیر انقلاب اسلامی را در مواردی یادآوری و ارائه گزارش میکند، همانند؛ شالوده شکنی قطب‌بندی میان ابرقدرتها، پیوند میان جوشش انقلابی و نظم سیاسی در قالب نظریه نظام انقلابی، مقاومت چهل ساله، دین‌گرایی در عصر پایان ایدئولوژی‌ها و پیوند میان واقعیتها و آرمانها در صحنه پر چالش گذشته.


وی در پایان افزود: در بیانیه کنش‌های انقلاب اسلامی در دو بخش «راه طی شده» و «راه طی نشده» در گام دوم بیان شده است. 

ایشان شعارهای اصلی انقلاب اسلامی را که ریشه در فطرت و دین و عقلانیت دارد به عنوان مهمترین دستاوردهای انقلاب در هفت محور علم و تجربه، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، عزت، استقلال و آزادی، عزّت ملّی، روابط خارجی، مرزبندی با دشمن و سبک زندگی، به عنوان سرمایه‌های ارزشمند اقتدار و ایستادگی و استدام انقلاب یاد می‌کنند.

در پایان مهندس جوادی جهرمی و حسینی به سوالات و مطالبات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان پیرامون گام دوم انقلاب پاسخ دادند.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: