گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۳۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۳
به مناسبت گرامیداشت سالروز عملیات والفجر ۸؛
مراسم گرامیداشت سالروز عملیات والفجر ۸ و روز حفاظت اطلاعات به همت سپاه ناحیه سپیدان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ فرمانده سپاه ناحیه در مراسم گرامیداشت سالروز عملیات غرورآفرین والفجر ۸ این شهرستان که در سالن جلسات ناحیه برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس، اظهار کرد: شهدا از خداوند خواستند که واسطه هدایت خلق و نصرت دین خدا شوند، به صورتی که اگر در هر نقطه‌ای از عالم که هدایت دینی انجام شود و دین خدا منتشر گردد، شهدا در ثواب آن شریک هستند.

سرهنگ پاسدار احمد جعفری افزود: ایمان به عالم غیب و تجارت معنوی، نیازمند آگاهی‌های ویژه‌ای است، زیرا باید دانست که این عالم ناظرانی دارد که همواره بر عملکرد انسان ناظر و شاهد هستند و هرکس در انجام کارهای خود به وجود ناظران عینی خداوند توجه کند، بر ضریب تحمل او در برابر سختی‌ها افزوده شده و به جای صبر؛ شکر می‌کند.

وی با اشاره به تدابیر و برنامه‌ریزی‌های عملیات غرورآفرین والفجر ۸ گفت: همه اقدامات حفاظتی دقیق در این عملیات به صورتی شکل گرفته بود که دشمن اصلأ فکر نمی‌کرد از این منطقه ایران حمله کند و رعایت نکات حفاظتی از طرف همه رزمندگان اسلام باعث پیروزی در این عملیات شد.

جعفری خاطرنشان کرد: رعایت نکات امنیتی چه در زندگی شخصی و چه کاری باعث ایجاد امنیت شخص در تمام زمینه‌ها می‌شود و هرگاه امنیت رعایت نشده ضربه محکمی خورده‌ایم.

در پایان اين مراسم به سه نفر از كاركنان پايور اين ناحيه كه در سال 1398 در رعايت اصول حفاظتي موفق بوده اند، هدايايي تقديم شد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: