شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۲۱:۴۸
کد خبر: ۱۲۳۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲

حضورمردم شریف ولایتمدار و همیشه در صحنه سروستان
سلام علیکم
با احترام فراوان  نظر به وجود برخی شایعا و ابهامات موجود در خصوص مواضع ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان در مورد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی موارد ذیل به استحضار می رساند:
۱- همه کاندیدای موجود که توسط شورای محترم نگهبان تایید شده اند مورد احترام و تایید  ناحیه مقاومت بوده و هیچکدام به عنوان کاندید خاص مجموعه سپاه سروستان نمی باشد.
۲-ورود کلیه کارکنان رسمی سپاه سروستان چه در ساعت اداری و چه در ساعت  غیر اداری در کلیه ستاد های انتخاباتی ممنوع می باشد.
۳-در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد شور در جهت حضور حداکثری آحاد مردم در انتخابات کلیه برادران خواهران بسیجی که در سمت فرماندهی گردان ،گروهان ،پایگاه مقاومت و شورای حوزه می باشند فقط در صورت ارائه استعفا نامه کتبی از مسولیت خود به فرماندهی محترم ناحیه مقاومت سپاه سروستان می توانند در هر کدام از ستادهای انتخاباتی کاندیدهای محترم حضور داشته و فعالیت نمایند.
نکته:استفاده از جایگاههای سازمانی که  قبل ازاستعفا از بسیج و سپاه را داشته اند ممنوع می باشند.
۴- سپاه ناحیه سروستان متعلق به کلیه کاندیدهای محترم این دوره انتخابات، همه مردم،گروهها،جناح های سیاسی در چارچوب انقلاب اسلامی بوده و درب آن همیشه برای ایشان باز بوده و خواهد بود.
۵-حضور کلیه کاندید های محترم و همراهانشان در تمامی برنامه های عمومی بسیج آزاد بوده و منعی نداشته و ندارد .البته هر گونه تبلیغ و اقدام و استفاده از نمادهایی که نشان از تبلیغ باشد توسط هر کسی به ویژه از طرف کاندیدهای محترم و طرفداران محترمشان در برنامه های بسیج ممنوع می باشد
۶ -حضور پیشکسوتان سپاه در کلیه ستادهای انتخاباتی محترم و قابل تقدیر بوده اما این به منزله طرفداری سپاه از آن کاندیدهای محترم نمی باشد.کلیه مردم عزیز باید این را نظر شخصی آن پیشکسوت عزیز تلقی کنند نه چیز دیگر.
۷-هر کاندید عزیز که از سبد آرای مردم شریف شهرستانهای سروستان ،کوار،خرامه بیرون بیایید مورد تایید و احترام سپاه ناحیه سروستان  خواهد بود و در طول چهار سال آینده ضمن مطالبه گری نهایت همکاری با آن عزیز را خواهد داشت.
۸-هر گونه نظر ،ابهام و شایعه غیر از این اطلاعیه در مورد مواضع سپاه سروستان بی اعتبار بوده و در صورت لزوم قابل پیگیری از طریق مراجع ذی صلاح می باشد.
۹-در نهایت ضمن تشکر مجدد از حضور همه کاندیدها و طرفداران محترمشان استدعا دارد در این چند روز کوتاه تبلیغات ضمن احترام به دیگر رقبا نهایت احترام به قانون و نظر به آحاد مردم توجه و تمکین نمایند و پیشنهادات و برنامه هایی  که برای پیشرفت و  آبادانی شهرستان عزیزمان آماده کرده بودند را به نماینده منتخب مردم عزیز ارائه نمایند.
                        و السلام روابط عمومی ناحیه سروستان


نام:
ایمیل:
* نظر: