آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۳۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۶
فرمانده سپاه فجر با تجلیل از حضور گسترده مردم در انتخابات:
فرمانده سپاه فجر گفت: این شور انقلابی دارای پیام بازدارندگی برای دشمنان انقلاب اسلامی و یک حرکت اُمیدآفرین برای تمام دوست‌داران انقلاب اسلامی در سراسر دنیاست.
سردار سیدهاشم غیاثی، فرمانده سپاه فجر فارس همزمان با آغاز رأی‌گیری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ضمن حوزه در حوزه رأی‌گیری، رأی خود را به صندوق انداخت.

سردار غیاثی در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن تجلیل از حضور گسترده مردم در انتخابات، گفت: حضور نسل جوان و رأی اولی‌ها در انتخابات مجلس شورای اسلامی نشا‌ن‌دهندۀ روحیه انقلابی نسل آینده‌ساز کشور است. این شور انقلابی دارای پیام بازدارندگی برای دشمنان انقلاب اسلامی و یک حرکت اُمیدآفرین برای تمام دوست‌داران انقلاب اسلامی در سراسر دنیاست.

وی با بیان اینکه مردم با حضور باشکوه خود در انتخابات نشان دادند پای عهد خود با انقلاب ایستاده‌اند، گفت: انتخابات به‌عنوان مسئله اساسی کشور یکی از مهم‌ترین عرصه‌های نقش‌آفرینی مردم در اداره کشور بوده و نماد مردم‌سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه فجر با تصریح اینکه این انتخابات باشکوه نشان‌دهندۀ اعتماد و اعتقاد مردم به نظام اسلامی است، گفت: مردم در این انتخابات ضمن تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) و شهدا بار دیگر حمایت و پشتیبانی خود را از نظام و انقلاب اسلامی را اعلام کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر: