گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۳۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۸
با صدور پیامی؛
فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سپیدان با صدور پیام مشترکی از حضور پرشور و حماسی مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تشکر و قدردانی کردند.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان، فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سپیدان با صدور پیامی از حضور پرشور و حماسی مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تشکر و قدردانی کردند.

متن کامل پیام به شرح ذیل است

حضور گسترده، باشکوه و آگاهانه مردم ولایتمدار، مهربان و متدین سپیدان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نشان از عشق و علاقمندی به ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و پای بندی به نظام جمهوری اسلامی ایران است.

این حضور گسترده، باشکوه و آگاهانه آحاد مختلف مردم باعث مباهات، نماد اتحاد، انسجام و قدرشناسی از شهیدان سرافراز به ویژه سردار حاج قاسم سلیمانی، شهدای این شهرستان، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و اعتقاد عمیق و دلبستگی وافر به مکتب اسلام بوده که یاس و ناامیدی دشمنان انقلاب و اسلام را به همراه داشته است.

اینک که به فضل الهی انتخابات با حضور گسترده مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه برگزار شد، خود می‌تواند به عنوان پشتوانه محکمی باشد تا با تمام توان در پیشبرد اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشت.

امید است در چهار سال پیش رو در راه تحقق اهداف اقتصادی، فرهنگی و سیاسی نظام اسلامی در سایه رهنمود‌های مقام معظم رهبری بیش از پیش تلاش شود.

مجددا حماسه حضور مردم را به امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری، مردم مومن، آگاه و انقلابی شهرستان‌ سپیدان تبریک می‌گوییم و از زحمات و تلاش‌های ایثارگرانه دست اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از هیات‌های اجرایی، نظارت، بازرسی، نیرو‌های امنیتی، انتظامی و … تقدیر و تشکر به عمل می‌آوریم.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: