کد خبر: ۱۲۳۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۵
پاسداران گمنام امام زمان سپاه محمد رسول الله(ص) شیراز
پاسداران گمنام امام زمان سپاه محمد رسول الله(ص) شیراز تیم تهیه و فروش ماسک های غیر بهداشتی در شیراز را شناسائی و متلاشی نمود.
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه حضرت محمد رسول الله(ص) شیراز پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سپاه ناحیه حضرت محمد رسول الله(ص) شیراز گروهی را که اقدام به تهیه غیرقانونی ماسک های غیر بهداشتی در شمال غرب شیراز می نمودنند را شناسائی و متلاشی و تحویل مراجع قانونی دادند.
در این اقدام که با گزارشات مردمی همراه بود   افراد سود جو و فرصت طلب در مکانی غیر قانونی و غیر بهداشتی ماسک های با عنوان ماسک تقلبی محصول  نانو تولید  می نودنند و قصد فروش در بازار در بین مردم را داشتند.
این افراد از پارچه هائی استفاده می نمودنند  هیچ قابلیت ماسک جهت سلامتی فرد در برابر هوای آلوده را نداشته و باعث به خطر افتادن جان مردم در مکان های آلوده را در پی داشت.
پاسداران گمنام امام زمان(عج) شیراز به همراه بسیجیان همیشه از عموم مردم دلسوز دعوت می نمائید تا در صورت مشاهده هر گونه احتکار و یا عرضه اقلام های غیر بهداشتی همانند چنین خبری در اسرع وقت یا شماره 114اخبار و اطلاعات را  گزارش نمایند.   
در پایان از عموم مردم  تقاضا می شود  اقلام بهداشتی جهت محافظت از خود و خانواده محترم را از مکان های مورد تائید وزرات بهداشت تهیه نمایند.

نام:
ایمیل:
* نظر: