کد خبر: ۱۲۳۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹
فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) شیراز
فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) شیراز خبر داد: فعالیت های گروه جهادی شیراز در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان ادامه دارد.
 سرهنگ پاسدار عباس بنائی فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمد رسول الله(ص)شیراز در گفتگو با تنویر بیان داشت:فعالیت های خداپسندانه گروه های جهادی شهید رجبی و شهید باقری ناحیه حضرت محمد رسول الله(ص) شیراز در در روستاهای منطقه پلان  چابهار همچنان ادامه دارد.
وی تصریح نمود:بعداز وقوع سبل سیستان و بلوچستان گروه های جهادی شهید باقری و شهید رجبی از شهرک گویم شیراز با سرپرستی برادر بسیجی خلبان علیرضا شفیعی و بهنام رجبی و دیگر از بسیجیان این منطقه به کمک خیرین شهر شیراز یه کمک سیل زدگان سیستان و بلوچستان رفته و اقدامات خداپسندانه را انجام نموده و یا در حال اجرا می باشد.
فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص)شیرازادامه داد:دو گروه جهادی که از سپاه ناحیه حضرت محمد رسول الله(ص) شیراز در مناطق سیل زده در بخش های خدمات پزشکی و داروئی،تقسیم اقلام خوراکی و پخت غذا مشغول فعالیت و خدمت رسانی به مردم در 10روستا  از منطقه پلان سیستان بودنند.
وی گفت:گروه جهادی شهید باقری و شهید رجبی به کمک خبرین شهر شیراز وخصوصا مردم منطقه دراک نزدیک به یک میلیارد ریال دارو وهزاران بسته غذائی از قیبل برنج،روغن،حبوبات و.... جمع آوری و پس از انتقال به مناطق سیل زده در بین مردم تقسیم نمودنند.
سرهنگ بنائی خاطر نشان نمود: امروزه با توجه به مشکلات ،حوادث و بلاها در سطح کشور و خصوصا بیماری کرونا،بسیج سازندگی  سپاه ناحیه حضرت محمد رسول الله(ص) شیراز از عموم مردم خصوصا خیرین و افرادی که داری حرفه و سبک و تخصصی هستند دعوت می نماید جهت یاری به مردم به بسج سازندگی ناحیه مراجعه و در گروههای جهادی ثبت نام نمایند.
وی در پایان ضمن تقدیر از همه عزیزانی که همکاری با این دو گروه جهادی داشته و دارند و یادآور شد  دو نفر از بیماران مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان شامل یک کودک یک و نیم ساله داری مشکل مغزی و یک خانم 33با مشکل مغزی جهت درمان با همکاری برخی از پزشکان به شهر شیراز انتقال داده شدند.
نام:
ایمیل:
* نظر: