جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۱:۴۰:۵۳
کد خبر: ۱۲۳۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۴
سرهنگ سیامک صادقی:

مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج امام حسن مجتبی علیه السلام و حوزه فجر با حضور جانشین  فرمانده ناحیه، معاونت بازرسی و معاونت ایمنی ناحیه بر گزار شد.
در این برنامه سرهنگ صادقی جانشین ناحیه احمد بن موسی علیه السلام ضمن تبریک میلاد حضرت علی علیه السلام به بیان اهمیت سواد رسانه ای و بصیرت در تمام موضوعات سیاسی، فرهنگی،  اجتماعی و اقتصادی اشاره داشته که امروزه مباحث و حواشی مربوط به ویروس کرونا با وجود جهانی بودن ابعاد و طبیعی بودن آن به عنوان یک ابزار علیه نظام اسلامی توسط دشمنان مورد استفاده قرار می گیرد تا بتوانند ضربه ای به کشور بزنند.
وی با بیان جایگاه بسیج در حل مشکلات مختلف کشور در طول تاریخ انقلاب اسلامی، به استمرار اقدامات جهادی خصوصا ضد عفونی کردن معابر و مبارزه با عوامل تهدیدزای بهداشت محیطی و روانی مردم اشاره کردند و خواستار انسجام بخشی به آن شدند.
صادقی در پایان تغییرات مدیریتی در سپاه را امری عادی دانسته که لازمه بهبود عملکرد سازمانی است و باید از آن استقبال نمود.  از اینرو فرماندهان حوزه ها بر اساس میزان توانمندی و نقاط قوت آنها و نیازهای سازمانی انتخاب گردیده و یا جابجا می شوند.
وی با تقدیر از فرماندهان سابق حوزه دو و فجر، امیر حسین سیفی را به عنوان فرمانده جدید حوزه فجر  و  سید محسن هاشمی را نیز به عنوان فرمانده جدید حوزه امام حسن مجتبی(ع) معرفی کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: