سواد رسانه ای
مسابقه هفتگی پیامکی سواد رسانه
معاونت تربیت و آموزش مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس برگزار می کند:
boletمسابقه هفتگی پیامکی سواد رسانه
نتایج مسابقه هفتگی پیامکی سواد رسانه
معاونت تربیت و آموزش مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس منتشر کرد:
boletنتایج مسابقه هفتگی پیامکی سواد رسانه
کد خبر: ۱۲۳۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲
#در_خانه_بمانیم
کتاب من، فرزندم و دنیای دیجیتال توسط معاونت تربیت و آموزش مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس منتشر شد.
کتاب من، فرزندم و دنیای دیجیتال (ویژه والدین امروزی) با نویسندگی دکتر احمد مصلی نژاد، دکترای کامپیوتر گرایش نرم افزار و عضو هیئت علمی دانشگاه توسط معاونت تربیت و آموزش مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس منتشر شد.

گسترش سریع دستگاه‌های دیجیتال، بازی‌ها و انوع متنوعی از نرم‌افزارهای تحت موبایل و کامپیوتر، بر همۀ خانواده‌ها و به‌ویژه کودکان تأثیر گذاشته و البته که فرصت‌های بی‌شماری هم برای همه ایجاد کرده است. فرصت‌ها و تهدیدها همیشه در کنار هم هستند؛ بنابراین، ضروری است کودکانمان را به‌شکل صحیحی با دنیای دیجیتال آشنا کنیم و مهارت‌های لازم را در آن‌ها تقویت کنیم تا بیشترین بهره را از فرصت‌های فضای مجازی ببرند و خودشان را از آسیب‌های آن دور نگه دارند.

دقیقاً به همین دلیل و برای پیشگیری از این مشکلات، کتاب «من، فرزندم و دنیای دیجیتال» با همکاری استادان دانشگاه تدوین شده تا برای رده‌های سنی مختلف، از بدو تولد تا هفده‌سالگی، توصیه‌های علمی مهمی به خانواده‌ها بکند. این یک کتاب راهکار محور است و تمامی محتوای این مجموعه برگرفته از یافته‌های علمی دانشگاه‌های معتبر دنیا و متناسب با فرهنگ جامعۀ ایرانیان و ویژۀ پدر و مادرهای امروزی است.

این کتاب را از طریق لینک زیر می توانید دریافت کنید:

کتاب من، فرزندم و دنیای دیجیتال




نام:
ایمیل:
* نظر: