کد خبر: ۱۲۳۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲
فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمدرسول الله(ص) شیراز
فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمدرسول الله(ص) شیراز خبر داد:250بسته معیشتی برای جبران خسرات ناشی از ویروس کرونا در بین نیازمندان تقسیم می شود.
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه حضرت محمد رسول الله(ص) شیراز سرهنگ پاسدار عباس بنائی فرمانده ناحیه حضرت محمد رسول الله(ص) شیراز در خصوص اقدامات  سپاه در شمال غرب شیرازبرای جبران خسارت ناشی از شیوع ویروس کرونا گفت: با پشتیبانی قرارگاه شهید اسکندری و خیرین 250بسته معیشتی به ارزش هر کدام4.000.000ریال  و مجموع 1.000.000.000ریال در بین نیازمندان تقسیم خواهد شد.
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز افزود:بسته های معیشتی توسط بسیج سازندگی ناحیه حضرت محمد رسول الله(ص)شیراز و حوزههای مقاومت بسیج تحویل پایگاههای بسیج در حوزه استحفاظی قرار خواهد گرفت و پس از تحویل و شناسائی افرادی که از قبل شناخته شده هستند که در ویروس کرونا متحمل خسرات شده اند تحویل درب منزل به آنها داده خواهد شد..
وی ضمن تشریح اقدامات بسیجیان و گروههای جهادی در ایام که کشور دچار کرونا ویرس شده است بیان داشت:اقدامات سپاه در شمال غرب شیراز برای کمک به ریشه کن نمودن ویرس کرونا در هر بخشی که توان و قابلیت داشته باشیم با توام توان و جدیت ادامه خواهد داشت.
سرهنگ بنائی در پایان از همه خیرین و دواطلبانی که چه از لحاظ نیروی انسانی حضور در میدان و چه از لحاظ مالی توان کمک جهت مقابله با کرونس ویروس را دارند دعوت  همکاری با گروههای جهادی در شما غرب شیراز  نمود.
نام:
ایمیل:
* نظر: