جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۵۹:۱۲
کد خبر: ۱۲۳۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
معاونت بازرسی و تعالی فرماندهی:
طی یک مراسم، سرهنگ نقدی از فرماندهی حوزه قدس تودیع و سروان کشاورز به عنوان فرمانده این رده سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) معارفه گردید.
مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج قدس، با حضور جانشین محترم فرماندهی ناحیه احمد بن موسی (ع) و با قرائت حکم مسئولیت توسط معاونت بازرسی جناب سروان زارع برگزار گردید، در این مراسم که با حضور جمعی از شورای حوزه و فرماندهان پایگاه های مقاومت صورت گرفت، از تلاش های چند ساله سرهنگ نقدی در این مسئولیت خطیر تقدیر گردید.
سرهنگ صادقی در این مراسم ضمن بیان اهمیت مسئولیت در اسلام با هدف اجرای فرامین الهی و ایجاد قسط و عدل، به بیان نکاتی در اهمیت جایگاه حوزه های بسیج در چرخه اجرایی بسیج پرداخته و این جایگاه را اولین زنجیر حلقه ارتباطی سپاه با بسیج و جامعه به صورت رسمی و تشکیلاتی دانستند که باید این ارتباط همواره به شکل صحیح برقرار گردد.
جانشین ناحیه با تقدیر از فعالیت های سرهنگ نقدی، ایشان را نمونه یک پاسدار خدوم و مخلص دانستند که باید همواره این مسیر گشوده شده امتداد یافته و جایگرین وی نیز آنرا ادامه دهد.
در پایان مراسم با قرائت لوح سپاس و حکم مسئولیت توسط معاونت بازرسی ناحیه، از تلاش های سرهنگ نقدی تقدیر بعمل آمد و سروان کشاورز به عنوان فرمانده جدید معرفی گردیدند.

مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج قدس

مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج قدس
نام:
ایمیل:
* نظر: