کد خبر: ۱۲۳۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸
فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمد رسول الله(ص) شیراز
فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمد رسول الله(ص) شیراز خبر داد: ضد عفونی کردن شهر صدرا به صورت شبانه روزی توسط گروههای جهادی ادامه دارد.
سرهنگ پاسدار عباس بنائی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) شیراز بیان نمود: فعالیت گروههای جهادی در شمال غرب شیراز جهت ضدعفونی نمودن معابر،آپارتمان ها،عابر بانک ها،مغازه ها و...از ابتدای شروع خبر ویروس کرونا در شهر شیراز شروع و ان شاءا... تا برچیده شدن این ویروس ادامه خواهد داشت.
وی افزود: در شهر صدرا گروههای جهادی با سرپرستی گروه جهادی شهید خادم صادق به صورت شبانه روزی همه نقاط شامل فاز1و2شهر صدرا  را که امکان انتقال ویروس را دارد با حضور در آن محل سم پاشی و ضد عفونی می نمایند.
فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمد رسول الله(ص) شیراز ادامه داد: برنامه سم پاشی و ضد عفونی در شهر صدرا با همکاری شهرداری شهر صدرا با در اختیار قرار دادن یک دستگاه مینی بوس جهت جابه جائی عزیزان در گروه جهادی و تعویض شیف به صورت شبانه روزی ادامه دارد. 
وی خاطر نشان نمود: در این برنامه گروههای جهادی با داشتن لباس های مخصوص سم پاشی و ضد عفونی جهت کمک به عموم مردم جامعه در از بین بردن این ویروس تا پایان  ادامه خواهد داشت.
سرهنگ بنائی در پایان از گروههای جهادی و همه عزیزان و نهادهائی که مخلصانه در خدمت به جامعه در صحنه ها و میدان ها همیشه حضور دارند تقدیر و تشکر نمود.
نام:
ایمیل:
* نظر: