گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۱۲۳۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
جانشین قرارگاه پدافند زیستی سپاه فجر استان فارس :
سرهنگ دوم پاسدار محمدرضا رجبی امروز در نخستین جلسه قرارگاه بهداشت و سلامت احمدبن‌موسی(ع) به اقدامات سپاه فجر استان اشاره کرد و گفت: تاکنون 5 هزار و 825 گروه جهادی به استعداد 23500 نفر جهت رفع آلودگی معابر شیراز و شهرستان‌ها به کار گرفته شدند.

وی همچنین با اشاره به کنترل مبادی ورودی استان فارس اظهار داشت: 3 هزار و 250 نفر در قالب 812 تیم نسبت به غربالگری و کنترل تردد در مبادی ورودی استان و شهر شیراز اقدام کردند همچنین تعداد 830 نفر در قالب 276 تیم جهت سرکشی و نظارت بر پمپ بنزین و پمپ گاز و نانوایی‌ها به‌کار گرفته شدند. 23500 نفر جهت رفع آلودگی معابر شیراز

جانشین قرارگاه پدافند زیستی سپاه فجر استان فارس افزود: این قرارگاه در زمینه غربالگری و اعزام تیم‌های واکنش سریع به منزل افراد مشکوک به کرونا نیز وارد عمل شده و اقداماتی را انجام داده است. 

رجبی همچنین از ساماندهی و به کارگیری گردان‌های جنگ نوین یگان‌های سپاه خبر داد و بیان کرد: برای رفع آلودگی معابر به استعداد 3600 نفر تاکنون اقداماتی انجام شده و این فرایند همچنان ادامه دارد. 

معاون عملیات سپاه فجر استان فارس همچنین از فعالیت سپاه استان در زمینه تامین کادر درمانی مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی و شهرستان‌ها جهت بیمارستان‌های معین سخن گفت. 

وی ادامه داد:4 هزار بسته معیشتی هر بسته به ارزش 500 هزار تومان بین افرادی که به واسطه شیوع بیماری کرونا دچار مشکل اقتصادی شدند، توزیع شده و 4 هزار بسته دیگر نیز در روزهای آتی توزیع می‌شود. 

رجبی همچنین از راه‌اندازی بیش از 30 کارگاه تولید ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده در استان با هماهنگی علوم پزشکی و سازمان صمت خبر داد. 


نام:
ایمیل:
* نظر: