جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۳۶:۵۶
کد خبر: ۱۲۳۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۷
معاون عملیات ناحیه احمد بن موسی (ع) بیان داشتند:
در راستای مقابله با ویروس کرونا، همه توان عملیاتی سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) در عرصه های مختلف بکار گرفته شده است.
سروان پاسدار حسین مباشری، مسئول معاونت عملیات و مقاومت مردمی سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز، در حاشیه سرکشی از ایستگاه غربالگری بلوار خلیج فارس در مصاحبه با خبرنگار فضای مجازی سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز، با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری و دستورات رده های بالای سپاه، ناحیه احمد بن موسی (ع) را پشتوانه مردم و همکار عالی دستگاه های اجرایی در مقابله با ویروس کرونا دانست.
ایشان با اشاره به حضور 24 ساعته عوامل بسیج و سپاه در ورودی شیراز از محور خلیج فارس، این حضور را نشانه همراهی فرزندان انقلاب با مردم در راستای تامین بهداشت آنان دانستند، همانگونه که در عرصه امنیت نیز همراه مردم بوده که جانبازی و رشادت های صورت گرفته مدعایی بر آن می باشد.
معاون عملیات این رده در ادامه با اشاره به حضور میدانی نیروهای گردان های رزمی در ضد عفونی کردن معابر، بیان داشتند که تقریبا هر شب تمامی معابر عمومی شرق شیراز، توسط گروه های جهادی و نیروهای گردان های رزمی ضد عفونی می شود تا از گسترش این ویروس جلوگیری شود.
ایشان با اشاره به وضعیت اقتصادی جامعه، کمک به معیشت خانواده های آسیب دیده از ویروس کرونا و خصوصا بسیجیان، معاونت عملیات را پیگیر توزیع اقلام معیشتی و بهداشتی دانستند که در دو مرحله با کمک معاونت بسیج سازندگی بسته هایی را در اختیار خانواده های هدف قرار داده است.
در پایان این مصاحبه ایشان با تشکر از نظارت های روزانه معاونت عملیات سپاه فجر و دیگر بازرسان، خواهان ثبت رشادت های بسیجیان در خدمت رسانی بی ریا به مردم شدند که مطمئنا اجر آنان در نزد خداوند بیش از آن چیزی است که تصور می گردد.
نام:
ایمیل:
* نظر: