پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۲:۵۴:۲۶
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۳۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸
تصاویر
بسیجیان حوزه ها و پایگاههای مقاومت شهرستان جهرم، به صورت شبانه روزی از دهم اسفند ماه، با تشکیل تیمهای مختلف ضد عفونی و پیشگیری، به مقابله با بیماری کرونا پرداخته اند.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، بسیجیان حوزه ها و پایگاههای مقاومت آن شهرستان، به صورت شبانه روزی از دهم اسفند ماه، با فعالیتهای مختلفی از قبیل تشکیل تیمهای مختلف ضد عفونی و پیشگیری، تولید ماسک و بسته های بهداشتی، تهیه بسته های معیشتی جهت نیازمندان، به مقابله با بیماری کرونا پرداخته اند.

در همین راستا سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده سپاه جهرم، در گفتگویی کوتاه با تنویر آن شهرستان، بیان داشت: از ابتدای ابلاغ دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، با تشکیل 4 تیم مداخلات سالم سازی محیط با هدف پیشگیری، مقابله و رفع آلودگی،تیم کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرستان، تیم مراقبت و تیم بسیج ادارات و شرکتها،  پاسداران و بسیجیان در این تیمها تقسیم بندی شدند.

وی با اشاره به بلوک بندی شهرستان بین پایگاهها و حوزه های مقاومت با استفاده از توان دستگاهها و نهادهای خدمات رسان، اظهار داشت: از دهم اسفند ماه تا کنون به صورت شبانه روزی، پاسداران، بسیجیان و سایر اقشار جامعه مانند دانشگاه علوم پزشکی، تیپ نیرو مخصوص المهدی عج، آتشنشانی، شهرداری، هلال اهمر، نیروی انتظامی و ... مشغول خدمات رسانی شبانه روزی در جهت مبارزه با این بیماری می باشند. 

فرمانده سپاه جهرم، از تولید ماسک و بسته های بهداشتی جهت عموم مردم و همچنین نیاز بیمارستانهای شهرستان خبر داد و افزود: تعداد یک کارگاه دائم و 5 کارگاه موقت که توسط سپاه جهرم و بسیجیان پایگاهها دائر گردیده، در همین راستا مشغول فعالیت می باشند. 

سرهنگ توکل در پایان افزود: حوزه های مقاومت بسیج صاحب الزمان و بقیه الله(عج)، امام سجاد، امام حسین، امام حسن عسکری، امام کاظم، فاطمه الزهرا س و الزهرا س، گردان امام حسین ع، کانون بسیج جامعه پزشکی، مجتمع امیرالمومنین ع، قسمتهای فرهنگی هنری، بسیج سازندگی، بسیج ادارات و سایر اقشار سپاه جهرم، بر اساس وظایف محول شده، در حال انجام خدمت رسانی به مردم عزیز شهرستان می باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر: