آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۳۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲
مروز قصد کردم برای تنوع و گذران اوقات فراغتم یه سر سراغ بچه های مشغول در ایستگاههای سلامت برم وقتی به ایستگاه روستای جایدشت رسیدم جناب سرهنگ رضایی را دیدم که با لباس شخصی و به طور ناشناس آنجا در بین بچه های بسیجی حضور پیدا کرده بود.
امروز قصد کردم برای تنوع و گذران اوقات فراغتم یه سر سراغ بچه های مشغول در ایستگاههای سلامت برم وقتی به ایستگاه روستای جایدشت رسیدم جناب سرهنگ رضایی را دیدم که با لباس شخصی و به طور ناشناس آنجا در بین بچه های بسیجی حضور پیدا کرده بود.
امروز قصد کردم برای تنوع و گذران اوقات فراغتم یه سر سراغ بچه های مشغول در  ایستگاههای سلامت برم
وقتی به ایستگاه روستای جایدشت رسیدم جناب سرهنگ رضایی را دیدم که با لباس شخصی و به طور ناشناس آنجا در بین بچه های بسیجی حضور پیدا کرده بود.
به سراغش رفتم و از ایشان سوال کردم اینجا چه میکنید؟
وی در پاسخ گفت:
هروقت خواستید نقش بسیج در ایستگاههای سلامت را متوجه شوید تنهایی،بدون هماهنگی بالباس شخصی بصورت نامحسوس در طول شبانه روز در وقتهای متفاوت از ایستگاههای سلامت بازدید کنید. من هر روز اینکار رامیکنم. ومستنداتش هم موجود است.
مردم بدانند همانگونه که پرستاران وپرسنل درمان درخط مقدم مبارزه با این بیماری هستند بسیجیان,شاغلین وپیشکسوتان سپاه هم درخط مقدم هستند چون بصورت شبانه روز در ورودی وخروجی شهرها و روستاها ضمن انجام عملیات غربالگری, با افراد مختلف بومی و غیربومی که امکان ابتلا به این بیماری را دارند روبرو هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر: