گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۳۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۷
فرمانده سپاه سپیدان خبر داد؛
سرهنگ جعفری گفت: تعاونی و تولیدی جنوب اتانول شهرستان سپیدان از واحدهای تولیدی غیرفعال بود که با همت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به چرخه فعالیت و تولید باز می گردد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ سرهنگ پاسدار احمد جعفری فرمانده سپاه سپیدان در گفت و گو با تنویر بیان داشت: تعاونی و تولیدی جنوب اتانول شهرستان سپیدان از واحدهای تولیدی غیرفعال بود که با همت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به چرخه فعالیت و تولید باز می گردد.

جعفری افزود: به همت سپاه ناحیه سپیدان و پیگیری های مستمر، بسترهای مناسب و مطلوبی جهت مرتفع ساختن مشکلات این واحد تولیدی و صنعتی و فعالیت دوباره این کارخانه که بیش از 10 سال از چرخه تولید خارج شده بود مهیا گردید.

جعفری عنوان کرد: طی بازدیدهای صورت کرفته، پیگیری های مستمر سپاه ناحیه سپیدان، دعوت از دکتر باقری مدیر کارخانه، برگزاری جلسات متعدد در استان و شهرستان و حمایت ها و راهبری های هیئت رئیسه سپاه فجر فارس، و با توجه به کمبود الکل و به تبع آن سایر مشتقات مثل ژل ضد عفونی کننده، محلول شستشوی دست و شوینده ها، حدود 5 محموله 30 هزار لیتری از اهواز برای تولید الکل بصورت مقطعی و اضطراری خریداری گردید که در مرحله اول بسته بندی در شهرستان و سپس وبا نظارت مجموعه سپاه در سطح استان توزیع خواهد گردید.


سرهنگ جعغری در خاتمه ضمن تقدیر از مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستانان سپیدان به اقدامات بسیج سپاه سپیدان در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از جمله نصب بنر توصیه های معنوی و پزشکی در میادین، مهیا نمودن تانکر و مواد شوینده در مکان های شلوغ شهر، اقدام در جهت راه اندازی کارگاه تولید ماسک و گان پزشکی یکبار مصرف، تعامل در خصوص راه اندازی کارگاه تولیدی ژل ضد عفونی کننده در شهرستان و... اشاره نمود.

لازم بذکر میباشد کارخانه جنوب اتانول شهرستان سپیدان واقع در استان فارس  ، شهر سپيدان روستاي خوشمكان جنب كبريت سازي مستقر میباشد. 
انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: