گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۳۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۹
بسیج سازندگی سپاه سپیدان خبر داد:
مسئول بسیج سازندگی سپاه سپیدان از راه اندازی چندین کارگاه تولید ماسک به همت گروه های جهادی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ سروان پاسدار میثم حسنی مسئول بسیج سازندگی سپاه سپیدان ضمن اشاره به بحران ویروس کرونا گفت: کارگاه های تولید ماسک بهداشتی در شهرستان سپیدان به همت جهادگران بسیجی راه اندازی شده است و ماسک های تولیدی را در مناطق مختلف شهرستان توزیع می کنند.

حسنی همچنین فعالیت های جهادی و داوطلبانه در کنار دستگاه های دولتی را یکی از عوامل برون رفت از شرایط سخت و دشوار فعلی و تنگناهای موجود در کشور معرفی کرد.

میثم حسنی افزود: با توجه به نیاز مبرم جامعه به ماسک، برای مقابله با ویروس کرونا جهادگران بسیجی روزانه 2000  عدد ماسک تولید می‌شود.
وی اظهار داشت: این ماسک ها بعد از تولید تحویل شبکه بهداشت و درمان شهرستان سپیدان میشود که پس از رعایت اصول بهداشتی بسته بندی و بصورت رایگان بین مراکز درمانی و مردم توزیع می شود.

سروان حسنی در ادامه افزود: حضور داوطلبان و انجام فعالیت های جهادی داوطلبانه علاوه بر ارتقای سطح ظرفیت های اجرایی کشور، باعث تقویت و استحکام فضای روحی و روانی جامعه می شود

مسئول بسیج سازندگی سپاه سپیدان در پایان گفت: فعالیت های جهادی و داوطلبانه از مصادیق واقعی ایثارگری به شمار می رود و ان شاء الله نتیجه این ایثار و از خودگذشتگی شکست ویروس منحوس کرونا در آینده نزدیک باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر: