گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۳۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۴
جهاد بسیج برای شکست کرونا؛
ضدعفونی روستا‌ها و برپایی تور ایست و بازرسی سلامت و استقرار پایگاه تب سنجی از مسافرین و شهروندان در ورودی شهرستان توسط سپاه این ناحیه برای مهار کرونا اجراشده و تداوم دارد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ تمامی معابر ورودی روستاهای شهرستان سپیدان توسط حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج با همکاری دهیاری ها، شوراها و مسئولین مربوطه ضدعفونی شد و نیز تور ایست وبازرسی سلامت و استقرار پایگاه تب سنجی ازمسافرین و شهروندان در ورودی شهر اردکان به همت ستاد مبارزه با کرونا شهرستان و با همکاری شبکه بهداشت ودرمان شهرستان ، نیروی انتظامی و حوزه های مقاومت ثارالله، محمد رسول الله، خاتم الانبیاء و صاحب الزمان(عج) از ناحیه مقاومت بسیج سپاه سپیدان برپا شده است.

سرهنگ احمد جعفری، فرمانده سپاه سپیدان در حاشیه عملیات ضدعفونی و گندزدایی اماکن شهرستان سپیدان، گفت: سپاه و بسیج با تمام توان و ظرفیت تا رفع کامل بیماری کرونا همچون حوادث گذشته در کنار مردم خواهد ماند.

وی اظهار کرد: از روزهای نخست شیوع بیماری منحوس کرونا، سپاه و بسیج با همه توان و ظرفیت در کنار مردم، شورای سلامت و شبکه بهداشت و درمان کشور بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه سپیدان تصریح کرد: در طول این مدت اقداماتی از قبیل برقراری تورهای ایست و بازرسی، ایستگاه پایش سلامت، راه‌اندازی و فعال کردن کارگاه‌های تولید ماسک، ضدعفونی و گندزدایی بیمارستان‌ها، معابر، ادارات، اماکن عمومی شهرها و روستاها و کمک به شبکه بهداشت و درمان در بحث غربالگری انجام شده است.

سرهنگ جعفری بیان کرد: امروز نیز در ادامه این فعالیت‌ها ضدعفونی و گندزدایی معابر و خیابان‌های شهر گتوند با حضور جهادگران بسیجی سپاه، شهرداری و شبکه بهداشت شهرستان سپیدان برگزار شد.

وی ضمن قدردانی از مردم شریف شهرستان سپیدان بابت رعایت توصیه‌های شورای سلامت شهرستان به‌ویژه در ایام نوروز گفت: از شهروندان فهیم و عزیز استدعا داریم همچنان نسبت به رعایت اصول بهداشتی و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا زمان رهایی از این ویروس اهتمام لازم را به‌عمل آورده و با مسئولان مربوطه همکاری لازم را داشته باشند.

فرمانده سپاه سپیدان در پایان این رزمایش از همکاری فرماندار، ناجا، شهردار و مدیر شبکه بهداشت سپیدان تشکر کرد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: