جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۱۴:۰۲
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۳۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
تودیع و معارفه فرماده حوزه امام حسین(ع)
به گزارش باشگاه خبرنگاران روابط عمومی مرودشت، مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج امام حسین(ع) کناره، با حضور جناب سرهنگ جمالی فرمانده سپاه ناحیه مرودشت، حاج آقا کاظمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه مرودشت، جناب سرهنگ زراعت پیشه مسئول بازرسی سپاه ناحیه مرودشت، جناب سرگرد پوربخش فرمانده پاسگاه انتظامی کناره، جناب سروان قربانی فرمانده پاسگاه انتظامی تخت جمشید و جمعی از بسیجیان حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) در روز شنبه 1399/01/30 برگزار گردید.
در این راستا سرهنگ جمالی فرماندهی محترم سپاه ناحیه مرودشت، ضمن تشکر  و قدردانی از خدمات شایسته برادر پاسدار سیدامید سجادیان، برادر پاسدار محمدجواد نصیری را بعنوان فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین(ع) انتصاب نمود.
و در ادامه گفتند: "همانطور که مستحضرید برای مقابله با بیماری کرونا، کشورهای غربی با مشکلات زیاد و اساسی مواجه شده، به طوری که حتی در نیازهای اولیه زندگی دچار بحران شدید شده اند. در مقابل، ما مردم عزیز ایران که در شدیدترین تحریم های ظالمانه آمریکا و کشورهای غربی قرار داریم، کارنامه بسیار درخشانی به لطف خدا از خود در بحث مقابله با این بحران به نمایش گذاشتیم، که در بحث اقلام خوراکی، اقلام بهداشتی، اقلام بیمارستانی و غیره مشکل و کمبودی احساس نشد الحمدلله".
ایشان در ادامه اضافه کردند: "ما همچون صنایع دفاعی که در دنیا حرف اول را می زنیم، در پیشرفت مسائل پزشکی نیز به همین گونه عمل کردیم".
ایشان در ادامه اعیاد شعبانیه و ماه مبارک رمضان را نیز تبریک گفتند.

در ادامه برنامه حاج آقا کاظمی نماینده محترم ولی فقیه در سپاه مرودشت پیرامون استفاده از ایام باقی مانده از ماه مبارک شعبان با ذکر حدیثی از امام رضا (ع) و توجه به خودسازی و معنویت، توصیه کردند که همگی خود را جهت مهمانی خدا در ماه مبارک رمضان آماده و به خدمت در بسیج اهتمام بورزیم که پاداش و اجر عظیمی از جانب خداوند داده خواهد شد.
و  نیز ایشان پذیرش مسئولیت در زمان غیبت را لازم و ضروری دانستند. همه افراد به تناسب توان با قبول مسئولیت و تکلیف گرا باشند.

در ادامه برنامه از فرمانده سابق حوزه برادر پاسدار سیدامید سجادیان تقدیر و حکم فرماندهی حوزه به برادر پاسدار محمدجواد نصیری اعطاء گردید،
و مراسم به پایان رسید.









نام:
ایمیل:
* نظر: