جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۱:۳۸:۴۷
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۳۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲
با رمز عملیات یا علی بن ابیطالب(ع)
مرحله اول رزمایش همدلی و کمک‌های مؤمنانه در لارستان،با رمز عملیات یا علی بن ابیطالب(ع) آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه لارستان،در آستانه ماه مبارک رمضان، مرحله اول رزمایش همدلی و کمک مومنانه با توزیع یک‌هزار بسته حمایتی با رمز «یا علی بن ابی‌طالب(ع)» در لارستان آغاز شد.
سرهنگ پاسدار امیر جاهدی فرمانده سپاه لارستان در مراسم نمادین مرحله نخست توزیع بسته‌های حمایتی در قالب رزمایش همدلی و کمک‌های مؤمنانه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در آستانه ماه مبارک رمضان با لبیک به‌ فرمان ولی امر مسلمین جهان، نخست مرحله توزیع کمک‌های مؤمنانه در منطقه لارستان با رمز «یا علی بن ابی‌طالب(ع)» آغاز شد.

وی بابیان اینکه تکلیف نیروهای انقلابی در شرایط بحران، تبعیت از فرمان امام است، افزود: ما خدمتگزار همه مردم عزیز هستیم و این روزگار سخت خواهد گذشت.

فرمانده سپاه لارستان با تأکید بر اینکه شأن ما خدمتگذاری برای مردم عزیز است، تصریح کرد: ما در کنار مردم در این شرایط سخت، محکم و مقاوم ایستاده‌ایم.

جاهدی با توصیه به مردم برای حمایت و کمک در انجام مأموریت‌های سپاه، خاطرنشان کرد: امید می‌رود با اتکاء به امام عصر(عج) و همراهی مردم، این روزگار سخت سپری شود.

لازم به ذکر است در مرحله نخست این رزمایش بیش از یک‌هزار بسته مواد غذایی و اقلام بهداشتی به ارزش هربسته ۱۵۰ هزار تومان بین خانواده‌های نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از بیماری کرونا اهدا می‌شود و قرار است با همیاری خیران در چند روز آینده نیز ۱۲ هزار بسته حمایتی و معیشتی به خانواده‌هایی که از لحاظ اقتصادی بر اثر بیماری کرونا آسیب‌دیده‌اند، اهدا شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: