آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۳۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۴
فرمانده سپاه ناحیه:

به گزارش تنویر ، سرهنگ دوم پاسدار شهرام افشاریان، فرمانده سپاه کازرون با حضور در قرارگاه شهید علی اکبر پیرویان در جمع خبرنگاران گفت: ویروس کرونا تهدیدی بود که کشورهای جهان را فرا گرفت اما این تهدید برای کشور ما تبدیل به یک فرصت شد تا ایران و ایرانی فرهنگی غنی ملی و مذهبی خود را برای جهان به نمایش بگذارد.

وی افزود: به ابتکار ناحیه بسیج کازرون  باتشکیل قرارگاهی در یکی از مساجد, برنامه ریزی و هدایت فعالیتها انجام شدو در این فضا شاهد فعالیتهای کم نظیر ی بودیم که شاید  بتوان گفت اولین موردها در کشور بود. همچون تعطیلی بازار و بخشش کرایه مغازه ها، فعالیت گروه های خودجوش مردمی   و مسجد محور بودن فعالیتها.

شهرام افشاریان با بیان این که طرح کمک مؤمنانه در سه مرحله اجرا می شودگفت: در کازرون با تشکیل قرارگاهی با نام  شهید لیله القدر حجت الاسلام خرسند جهت رزمایش کمک مومنانه  تصمیم گرفته شد در سه مرحله این رزمایش انجام شود که در مرحله اول  در قبل از ماه مبارک رمضان و در نیمه ماه رمضان نیز مرحله دوم این طرح اجرایی خواهد شد و در مرحله سوم که شب عید فطر می باشد و مجموع این کمک ها  14هزار  بسته معیشتی و بهداشتی خواهد بود.

وی در پایان ضمن تشکر از امام جمعه و فرمانداروبرخی از مسئولین ادارات،حوزه علمیه،موسسات خیریه و خیرین شهرستان افزود:در این رزمایش علاوه بر پایگاه های مقاومت بسیج,بحمدلله اقشارمختلف وگروههای مردمی خصوصا طلاب جهادی وهات مذهبی دوشادوش یکدیگر در امر همدلی وکمک مومنانه به نیازمندان تا پایان ماه مبارک رمضان فعالیت خواهند داشت.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: