آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۳۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
هفته عقیدتی سیاسی و همچنین هفته معلم فرصت مغتنمی جهت ارج نهادن به مقام شامخ معلم به عنوان سمبل دانشوری ومعرفت اندوزی است . معلم به عنوان معمار شخصیت علمی ، دینی و انسانی بشر همچون شمع فروزانی است که راه رسیدن به سعادت را بر جویندگان و مشتاقان می نمایاند و ظلمات و جهل و جمود را از آینه روح و جان می زداید .

ارج نهادن به مقام معلم در حقیقت ارج نهادن به علم و دانش به عنوان عنصر هویت بخش وجود انسان است ، لذا هر قدرکه معلم درجامعه اسلامی ارجمند تر باشد علم و دانش به همان میزان ارزشمند تر است و مسیر جامعه برای نیل به کمال هموار تر خواهد بود

هفته عقیدتی سیاسی که با بزرگداشت مقام معلم در هم آمیخته بیانگر اهمیت بی بدیل پرورش عقیده بر اساس آموزه های گران سنگ دینی است . پیام روشن این هفته استفاده از ابزار علم در راه پاسداری از حریم مقدس عقاید اسلامی می باشد و همه متولیان و دست اندرکاران فعالیت های عقیدتی سیاسی باید با تقویت هر چه بیش تر با سلاح علم و معرفت ، توان و ظرفیت خود را برای دفاع از فرهنگ وعقاید اسلامی ارتقا بخشند تا بتوانند مرز داران شایسته ای برای دفاع از قرآن ومکتب نورانی اهل بیت (ع) باشند .

ضمن گرامیداشت 12 اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مطهری و بزرگداشت یاد و خاطره این استاد بزرگ که از معماران نظام فکری جمهوری اسلامی است ، هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی را به همه معلمان عزیز و رزمندگان سلحشوردر آوردگاه دفاع عقیدتی از دین وآموزه های دینی تبریگ می گوییم . امید است در سایه عمل به رهنمودها ومنویات امام راحل و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مد ظله) سنگربانان شایسته ای برای دفاع از ارزش های دینی وانقلابی باشیم .

نام:
ایمیل:
* نظر: