شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۴۰:۵۵
کد خبر: ۱۲۳۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶
فرمانده حوزه بسیج امام حسن مجتبی (ع) بیان داشت:
سید محسن هاشمی فرمانده حوزه بسیج دو امام حسن مجتبی (ع) به تشریح برنامه های رده تحت مدیریت خویش در نیمه دوم ماه مبترک رمضان در قالب اردوی کمک مومنانه پرداختند.

برادر پاسدار سید محسن هاشمی فرمانده حوزه بسیج دو امام حسن مجتبی (ع) به تشریح برنامه های رده تحت مدیریت خویش در نیمه دوم ماه مبترک رمضان در قالب اردوی کمک مومنانه پرداختند. ایشان این برنامه را لبیکی چند باره به فرمایش مقام معظم رهبری در کمک به نیازمندان دانستند که اینبار با شکل و برنامه ای مفصلتر اجرا خواهد شد.
ایشان با اشاره به راه اندازی ایستگاه انتقال خون در مسجد احمد بن موسی (ع) شیراز، آنرا نخستین برنامه بهداشتی دانستند که برای چندمین بار در محدوده این حوزه برگزار می گردد که تا کنون 5 ایستگاه انتقال خون برگزار شده که در طی آن حدود 200 نفر با حضور در اتوبوس های انتقال خون، به اهدای این ماده حیاتی به نیازمندان پرداختند.
این فرمانده بسیج در ادامه با اشاره به کمک به اقشار ضعیف جامعه خصوصا ناشی از کرونا، با اشاره به اجرای مرحله تکمیلی شناسایی افراد نیازمند از تهیه و بسته بندی 1500 بسته معیشتی خبر دادند که در محدوده این حوزه توزیع خواهد شد. این تعداد بسته با مبلغی حدود یک میلیارد ریال تهیه می شود که هم اکنون 50 درصد آن با کمک های نقدی و غیر نقدی مردم جمع آوری شده و امیدست که یقیه نیازمندی ها نیز تکمیل شود.
فرمانده حوزه بسیج برنامه بعدی را کمک به مدارس و مساجد محدوده در صورت باز شدن آنها و اجرای فعالیت ها دانستند که مقرر شد به صورت روزانه و بر اساس اطلس تهیه شده به ضد عفونی کردن مراکز دینی و آموزشی و اهدای ماسک و مواد ضد عقونی کردن دست در اختیار آنها قرار گیرد که خوشبختانه در مراحل نخست این طرح بسته هایی تهیه شده و در اختیار تعدادی از آنها نیز قرار داده شده است.
برادر هاشمی شروع این طرح را از نیمه دوم رمضان و همزمان با ولادت امام حسن مجتبی دانستند که بر همین اساس کارنوال شادی و بهداشت در چند میدان محدوده برگزار خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: