جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۴۳:۲۵
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۳۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین ع جهرم خبر داد:
سرهنگ دوم پاسدار امیر قدرت جهرمی گفت: به همت بسیجیان، خیرین و مردم بخش کردیان 1000 بسته معیشتی جهت رزمایش مواسات و همدلی در ماه مبارک رمضان تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، سرهنگ دوم پاسدار امیر قدرت جهرمی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین ع بخش کردیان در مصاحبه با تنویر آن شهرستان، گفت: به همت بسیجیان، خیرین، مراکز نیکوکاری شقر قطب آباد، موسویه و علویه و مردم بخش کردیان 1000 بسته معیشتی به ارزش 200 میلیون تومان جهت رزمایش مواسات و همدلی، در ماه مبارک رمضان، تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

سرهنگ دوم پاسدار امیر قدرت با اعلام این خبر، اظهار داشت: بسته های معیشتی که تهیه و توزیع گردید شامل برنج، شکر، روغن، گوشت قرمز و مرغ، سویا، مایع ظرف شویی، بوده است.

وی ضمن قدردانی از زحمات سرهنگ توکل فرمانده سپاه جهرم، حجه الاسلام سید علی شهیم، امام جمعه بخش کردیان و مراکز نیکوکاری قطب آباد، موسویه و علویه که در جمع آوری کمکهای نقدی، یاری رسان حوزه مقاومت بسیج، بودند، اظهار داشت: پاسداران و بسیجیان حوزه در یک اقدام جهادی به صورت شبانه روزی اقلام خریداری شده را بسته بندی و آماده توزیع نمودند که از همه ایشان صمیمانه قدردانی می نمایم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین ع بخش کردیان جهرم، در ادامه اظهار داشت: انشاالله به مناسبت نیمه رمضان و میلاد سراسر باسعاد امام حسن مجتبی ع، هزار پرس غذای گرم نیز  پخت و بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی در پایان ضمن تشکر از همکاری صمیمانه بسیجیان پایگاهها و حوزه مقاومت امام حسین ع، گفت: بیش از 90 نفر از بسیجیان از شروع شیوع ویروس کرونا در فعالیتهای مختلفی که توسط آن حوزه مقاومت اجرا گردیده از قبیل ایست و بازرسی، محلول پاشی و ضدعفونی و ... تقسیم بندی و به کارگیری شده اند.

نام:
ایمیل:
* نظر: