کد خبر: ۱۲۳۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲
فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمد رسول الله(ص)شیراز
فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمد رسول الله(ص)شیراز خبر داد:تقسیم روزانه 500پرس غذای گرم در میان خانواده های نیازمند منطقه دراک شیراز

سرهنگ پاسدار عباس بنائی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه حضرت محمد رسول الله(ص) شیراز بیان نمود: با همکاری کمیته امداد،ستاد نمازجمعه منطقه دراک و گروههای جهادی سپاه ناحیه حضرت محمدرسول الله(ص) شیراز روزانه500پرس غذا در میان خانوادههای نیازمند منطقه دراک در وقت افطار تقسیم می شود.

وی تصریح داشت: در راستای شیوع بیماری کرونا در کشور و متضرر شدن برخی از خانوادههای در منطقه دراک با کمک خیرین ،کمیته امداد و دیگر نهادها و نیکوکاران علاوه بر اهداء بسته معیشتی در مرحله اول رزمایش مواسات و همدلی، روزانه 500پرس غذا نیز در بین نیازمندان این منطقه توسط گروههای جهادی تقسیم می شود.

سرهنگ بنائی ادامه داد:آشپزخانه این برنامه خداپسندانه توسط گروههای جهادی در یکی از رستوران های بیرون بر واقع در شهرک گویم با همکاری کمیته امداد،خیرین و دفتر امام جمعه منطقه دراک،زیر نظر مرکز بهداشت برپا شده و ان شاء الله این برنامه تا پایان ماه میارک ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 3000بسته معیشتی در منطقه دراک در بین نیازمندان تقسیم شده است اذعان داشت:مرحله دوم رزمایش مواسات از نیمه ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد و افراد مورد تائید شده در سامانه مورد نظر بسته های حمایتی را دریافت خواهند نمود.

وی در پایان از عموم خیرین شهر شیراز و خصوصا خیرین منطقه دراک شیراز جهت کمک و یاری به همه عزیزان متضرر شده در ایام ویروس کرونا دعوت به عمل آورد.


نام:
ایمیل:
* نظر: