چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۳:۵۷:۰۵
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۳۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
سرپرست حوزه مقاومت خواهران الزهرا س جهرم خبر داد:
خانم روئیده از تولید و توزیع سی هزار ماسک از اولین روزهای شیوع بیماری کرونا تا کنون توسط بسیجیان حوزه مقاومت الزهرا س جهرم خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، خانم روئیده، سرپرست حوزه مقاومت بسیج خواهران الزهرا س جهرم در مصاحبه با تنویر آن شهرستان، اقدامات بسیجیان پایگاههای مقاومت آن حوزه را تشریح نمود.

خانم روئیده اظهار داشت: دوخت و توزیع 30 هزار ماسک و تحویل بخشی از آن به دانشگاه علوم پزشکی جهرم، بسیج سازندگی سپاه آن شهرستان و توزیع بخش دیگری از آن، بین اقشار نیازمند و بسیجیان فعال در مقابله با ویروس کرونا، قسمتی از فعالیتهای جهادی بسیجیان حوزه مقاومت الزهرا س در این ایام بوده است.

وی با اشاره به دوخت روزانه 1500 عدد ماسک توسط پایگاهها و اعضای شورای حوزه، گفت: فعالیتهای جهادی خواهران بسیجی در زمینه جمع آوری کمکهای مردمی و تهیه و توزیع بسته های معیشتی نیز ادامه داشته و دارد.

سرپرست حوزه مقاومت بسیج خواهران الزهرا س جهرم گفت: تا کنون بیش از 200 بسته معیشتی، تهیه و بین نیازمندان توزیع گردیده است.

وی از دیگر فعالیتهای آن حوزه را ذبح هفت رأس گوسفند قربانی و توزیع 750 بسته گوشت، در سه مرحله، در ایام ولادت امام علی ع، عید مبعث و نیمه شعبان مصادف با میلاد امام زمان عج عنوان داشت.

خانم روئیده از دیگر فعالیتهای بسیجیان آن حوزه را توزیع 700 لیتر آبلیمو، طبخ و توزیع غذای گرم، تشکیل تیمهای ضدعفونی در کوی شهید سحرخیز و توزیع 165 کارت هدیه به ارزش 185 میلیون ریال، جهت خرید کالا بین نیازمندان و قشر آسیب دیده از بیماری کرونا، بیان نمود.

وی ضمن تقدیر از زحمات پایگاههای مقاومت آن حوزه، بیان داشت: بسیجیان پایگاه ها و حوزه مقاومت الزهرا س، انشاالله تا ریشه کنی کامل این بیماری درکنار مردم و مسئولین امر خواهند بود.


نام:
ایمیل:
* نظر: