کد خبر: ۱۲۳۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
مسئول بسیج فرهنگیان شهرستان کازرون خبر داد:
مسئول بسیج فرهنگیان شهرستان کازرون گفت: برای پیشگیری و مقابله با شیوع مجدد احتمالی ویروس کرونا، ضد عفونی کردن مدارس کازرون در حال انجام ‌است.

مسئول بسیج فرهنگیان شهرستان کازرون گفت: برای پیشگیری و مقابله با شیوع مجدد احتمالی ویروس کرونا، ضد عفونی کردن مدارس کازرون در حال انجام ‌است.
ضدعفونی کردن مدارس کازرون برای بازگشایی مجدد توسط بسیج فرهنگیان
به گزارش روابط عمومی بسیج فرهنگیان کازرون، محمدجواد افشارنژاد، مسئول بسیج فرهنگیان این شهرستان، با اعلام این خبر گفت: با همکاری مدیران مدارس در جهت مقابله با شیوع مجدد احتمالی ویروس کرونا مدارس ضدعفونی وگندزدایی شدند. 
وی افزود: با توجه به بازگشایی مجدد مدارس، ضد عفونی کردن کلاسهای درس، تجهیزات آزمایشگاهی، دستگیره درها و هرجای دیگری که احتمال آلوده شدن وجود دارد، پیش بینی شده است و در کمترین زمان ممکن این کار انجام شد. 
وی با بیان اینکه اجرای این طرح با همکاری فرهنگیان بسیجی انجام شده است ، گفت: مدیران مدارس هم هشدارهای لازم جهت نحوه مقابله و پیشگیری از آن را در هر کلاس و سالن‌ های تردد دانش آموزان نصب کردند و در معرض دید دانش آموزان خواهد بود.  
وی با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در این مدت نیز تصریح کرد: تهیه پوسترهایی جهت آگاه سازی مردم و نیز همکاری در جمع آوری کمک های مومنانه و توزیع آن بین آسیب دیدگان حاصل از شیوع ویروس کرونا از دیگر اقدامات بسیج فرهنگیان در این مدت بوده است. 
مسئول بسیج فرهنگیان در پایان گفت: این نهاد با تمام توانمندی در صدد صیانت از سلامت دانش اموزان و فرهنگیان بوده و از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد. 


نام:
ایمیل:
* نظر: