پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۱:۵۵:۲۵
کد خبر: ۱۲۳۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
فرمانده سپاه ناحیه «بقیه الله (عج)» شیراز خبر داد
علیپور گفت: سومین مرحله برنامه «کمک های مومنانه» سپاه ناحیه «بقیه الله (عج)» در حرم مطهر «سید علاالدین حسین (ع» آغاز شد و بسته های تهیه شده در این مرحله در محلات و کارگران ساختمانی که مورد شناسایی قرار گرفته اند، توزیع می شود.

«مجید علیپور»(سه شنبه 16 اردیبهشت) در حاشیه آغاز به کار سومین مرحله «کمک مومنانه» در حرم مطهر حضرت «سید علاالدین حسین (ع)»، گفت: امروز سومین مرحله برنامه «کمک های مومنانه» سپاه ناحیه «بقیه الله (عج)» شیراز در حرم مطهر حضرت «سید علاالدین حسین (ع» آغاز شد و بسته های تهیه شده در این مرحله در محلات و کارگران ساختمانی که مورد شناسایی قرار گرفته اند، توزیع می شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه «بقیه الله (عج)» شیراز افزود: بیش از ۱۰ هزار بسته تهیه شده است که ۸۰۰ بسته آن توسط سپاه فجر استان تهیه شده و در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد و سایر بسته ها نیز با همت خیران و محوریت مساجد تهیه شده است.

 

وی اضافه کرد: یک هزار و ۸۰۰ بسته از این ۱۰ هزار بسته معیشتی، توسط سپاه فجر فارس تهیه شده و مابقی با محوریت مساجد و پایگاه های مقاومت تهیه و توزیع می شود.

 

علیپور ادامه داد: مرحله اول «کمک های مومنانه» از نیمه اسفند شروع شد و ۱۹ هزار بسته تهیه و توزیع شد و در مرحله دوم هشت هزار بسته و اکنون در مرحله سوم ۱۰ هزار بسته تهیه شده و توزیع خواهد شد.

 

وی تاکید کرد: بسته های تهیه شده توسط سپاه استان به ارزش ۳۰۰ هزار تومان و شامل برنج، مرغ، گوشت، ماکارونی، روغن، خرما و چای بود و سایر بسته هایی که توسط مساجد و پایگاه‌ها تهیه شده ارزش ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومانی دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: