پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۵۸:۴۱
کد خبر: ۱۲۳۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
فرمانده سپاه احمد ابن موسی شیراز از توزیع 24هزار بسته معیشتی در منطقه شرق شیراز توسط بسیجیان خبر داد.

به گزارش  تنویر از شیراز ، سرهنگ مرتضی خسروانی ضمن تبریک  فرا رسیدن عید سعید فطر و روز قدس، اظهار داشت: پس از فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص کمک به محرومان، بسیجیان نسبت به این موضوع پیش قدم شده ویکسری ازاقدامات به جا  و قابل  تحسین انجام  دادند.

خسروانی با اشاره به اینکه رزمایش کمک­های مومنانه در شیرازبا پیشقدمی بسیجیان وخیرین به بهترین شکل انجام گرفت ، ادامه داد : این رزمایش بامحوریت بسته بندی وتوزیع اقلام معیشتی برای خانواده­های محروم ونیازمند از ابتدای ماه مبارک رمضان شروع شد وتا به حال ادامه دارد.

وی افزود: 24 هزاربسته معیشتی در شرق شیرازتوسط بسیجیان در بین خانواده های مبتلا به کرونا و خانواده های نیازمندی که از این شرایط آسیب دیده بودند، توزیع شد.

فرمانده سپاه احمد ابن موسی شیراز با  تاکید  براینکه  این رزمایش بزرگ مومنانه با همکاری سازمانها ،گروههای جهادی و خیرین انجام شد ، بیان داشت : درکنار این رزمایش بزرگ فعالیت­های فرهنگی ، تولید و توزیع ماسک و مواد ضد عفونی کننده نیز انجام گرفت.

خسروانی با اشاره به اینکه امروز آخرین مرحله از رزمایش کمکهای مومنانه با حضور بسیجیان وگروههای جهادی صورت گرفت، خاطر نشان کرد: امروز 1 هزار500 بسته معیشتی در بین خانواده­های محروم شرق شیراز توزیع شد.

وی در پایان با  تشکر از خیرین ، گروههای جهادی ، سازمان­ها،  بسیجیان  و تمام کسانی که در این رزمایش بزرگ، سپاه را یاری کردند گفت: 180 میلیون ریال هم با کمک خیرین برای اجاره خانه و مغازه­های آسیب دیده از کرونا پرداخت شد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: