کد خبر: ۱۲۳۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز گفت: امام خمینی(ره) با اندیشه های خود مسیر سعادت و رستگاری را نشان داد.
حجت الاسلام حاجی پور گفت: امام خمینی (ره) با پی ریزی حکومت مبتنی بر اسلام و برانداختن نظام پوسیده و منحط سلطنت موروثی، تحولات شگرفی را فراتر از جغرافیای ایران، در سطح منطقه و بلکه در فراسوی آن رقم زد.
حجت الاسلام حاجی پور نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: به رغم گذشت ۳۱ سال از ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و فقدان آن شخصیت و مرجع تاریخ‌ساز، با فریاد رساتر از گذشته، می توان گفت امام خمینی(ره) با پی ریزی حکومت مبتنی بر اسلام و برانداختن نظام پوسیده و منحط سلطنت موروثی، تحولات شگرفی را فراتر از جغرافیای ایران، در سطح منطقه و بلکه در فراسوی آن رقم زد؛ به گونه ای که قرن جدید، قرن سقوط عروسک های ابر قدرت نما و قرن عروج مجدد اسلام قرار گرفت.
به گفته وی، امام خمینی(ره) با اندیشه‌های نافذ و دوراندیشانه خود، مسیر سعادت و درستکاری را بر مبنای آموزه‌های اسلام عزیز و تعالیم پیامبر اعظم(ص) و فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و با نگاه به تجارب تاریخی بشر، روی آحاد ملت ایران و دیگر ملل و جوامع آزاد و حق طلب تأثیر گذاشت.
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز تصریح کرد: امام خمینی(ره)، با حماسه بزرگ خود در تاریخ معاصر و شروع آن از ۱۵ خرداد، اراده و جسارت حق جویی و ظلم ستیزی را برای ملت‌های ستمدیده و تحت سلطه به ارمغان آورد و با افکار و اندیشه های بلند، آن تحولات و رخدادها را فرار مرزهای ایران اسلامی شکل داد.
نام:
ایمیل:
* نظر: