کد خبر: ۱۲۳۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
اردوی جهادی
ساخت کامل منزل نیمه کاره در روستای ظفر آباد توسط گروه جهادی مدینة النبی شیراز

گروه جهادی مدینة النبی شیراز از فعال ترین گروه های جهادی شهرستان شیراز است که در ماهای گذشته با گرفتن مهلت و تخفیف از مالکین کسب و کار و مغازه داران بخاطر شرایط بوجود آمده ناشی از ویروس کرونا برای مستاجران مورد اشاره رهبری معظم انقلاب در سخنرانی 21 فروردین ماه سال جاری قرار گرفتند.

اما این گروه همچنان در حال فعالیت می باشد و در چند روز گذشته شاهد فعالیت در عرصه محرومیت زدایی بودیم.

مسئول گروه جهادی مدینه النبی شیراز در مصاحبه با روابط عمومی سازمان بسیج سازندگی گفت:منزلی که در روستای ظفرآباد از سال ۹۰ بدلیل عدم تمکن مالی مالک تا کنون به صورت نیمه ساخته رها شده بود و خانواده ای محترم درآن سکونت داشتند، توسط فرماندهی محترم پایگاه این روستا شناسایی شد.

این منزل را به صورت نصف کار تحویل گروه جهادی ما دادند و گروه ما به صورت خیلی جهادی و ضرب العجلی و خیلی سریع طی مدت ۱۶ روز توانستیم مجموعه کارهایی از قبیل دیوار کشی حیاط، تعمیر سرویس بهداشتی و حمام، درب گذاری اتاق ها، لوله کشی برق کشی، ایزوگام و دیوار چینی سبک پله ها و ... را انجام ‌دهیم.

سید حجت سیاسی نژاد افزود: الحمدالله برای این اردوی جهادی همسنگر بیش از 100 جهادگر داوطلبانه نام نویسی کردند که ما سی تن از جوان‌های خوب جهادی رو به قید قرعه انتخاب و به منطقه اعزام کردیم. در بین این جهادگران دانش آموزان مدرسه تیزهوشان ،مدارس نمونه دولتی، دانشجویان و طلبه های جهادگر حضور داشتند.

به لطف خدا در چند سال اخیر برنامه های خیلی خوبی در بحث جهادی، سازندگی و محرومیت زدایی داشتیم و هم‌چنان گروه پابرجا و با قدرت به فعالیت ادامه میدهد.


عکاس: صادق قائدی

نام:
ایمیل:
* نظر: