آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۳۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
تنویر کازرون خبر داد:

 به گزارش تنویر , شنبه هفدهم خردادماه۱۳۹۹، آیین تجلیل از دست اندرکاران بسیجی مبارزه با شیوع ویروس منحوس کرونا و کمک مومنانه در سالن شهدای پاسدار ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار شهرام افشاریان، فرمانده سپاه کازرون در جمع فرماندار و مسوولین محلی و نمایندگان گروههای جهادی، ضمن تقدیر از بسیجیان دست اندرکار اظهار داشت:  بسیجیان از همان روزهای آغازین پدیده شوم و منحوس کرونا , همچون زمان جنگ با لبیک به فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، به صحنه آمده و صحنه های بی نظیری از تلاش و خدمت را خلق نمودند.

افشاریان گفت:  همه ی ما تا به امروز شاهد اقدامات ویژه ای در جهت مقابله با این ویروس منحوس بوده ایم که بحمدلله با عملکرد بسیجیان در رده های مختلف و مسئولین شهرستان، باعث شد از وضعیت بحرانی فاصله بگیریم و این امر مرهون تلاش ها و مجاهدت همه ی مردم، خواص، بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی بوده است.

فرمانده سپاه کازرون اضافه نمود عظمت بسیج و تفکر بسیجی را در جریان مواجهه و مقابله با کرونا به عینه مشاهده کردیم؛ به گونه ای که قریب به ۵۰۰۰ نفر از عزیزان بسیجی اعم از نوجوان وجوان و میانسال و پیشکسوت در عرصه های مختلف , همچون دوران دفاع مقدس به صحنه آمده و با خلاقیت های خوب و چشمگیر در زمينه های کمک مومنانه، گندزدایی، تولید ماسک و دستکش در کارگاه های راه اندازی شده در پایگاهها و مساجد, زحمات جهادی و خالصانه ای کشیدند .

افشاریان در پایان از ایثار و مجاهدت شبانه روزی جامعه پزشکان و پرستاران و کادر درمانی و همکاری مردم و فرماندار بسیجی کازرون که با مدیریت ارزنده ی خود حامی گروه های جهادی بود, تشکر نمود.

نام:
ایمیل:
* نظر: