جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۵۱:۱۷
کد خبر: ۱۲۳۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز:
سرهنگ علیپور گفت: در گام دوم انقلاب بیانیه مقام معظم رهبری نقشه راهی برای رسیدن قله‌های پیشرفت و تعالی در این مسیر است.

به گزارش تنویر، سرهنگ دوم پاسدار مجید علی پور فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) در مراسم رونمایی از طرح شهید سلیمانی با اشاره به اینکه بیانیه مقام معظم رهبری راهی برای رسیدن به قله‌های پیشرفت و تعالی بوده، بیان کرد: در این مسیر مساجد و پایگاه‌های مقاومت می‌توانند نقش موثر و کلیدی را ایفا کنند و هر آنچه که در این پایگاه و جایگاه تقویت شود مسیر پیمودن رشد و پیشرفت سریع‌تر و کوتاه‌تر است.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله گفت: در گام دوم انقلاب بیانیه مقام معظم رهبری نقشه راهی برای رسیدن قله‌های پیشرفت و تعالی در این مسیر است.

وی تصریح کرد: بر همین اساس طرحی با مشارکت پایگاه‌های مقاومت بسیج به نام مزین شهید والا مقام شهید حاج قاسم سلیمانی آماده شده که انتظار می‌رود امسال با همت همگانی بتوانیم زمینه حضور، اثر گذاری و خدمت رسانی بیش از پیش پایگاه‌های مقاومت و مساجد را در جامعه و سطح شهر شیراز فراهم کنیم.

همجنین در این مراسم سردار غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی، ادامه داد: این شهید والامقام نمونه و شاخص ولایتمداری، بصیرت، انقلابی گری و بهترین الگوی جوانان بسیجی در موضوع سبک زندگی اسلامی و انقلابی شهید سلیمانی است.

وی  با اشاره به اینکه نام این گردهمایی به عنوان هم عهدی سلیمانی‌ها مزین شده است، افزود: جوانان بسیجی برای رفتار و عمل در تراز انقلاب اسلامی باید ابعاد مختلف شخصیت و سیره زندگی این شهید بزرگوار را شناخته و سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله گفت: در گام دوم انقلاب بیانیه مقام معظم رهبری نقشه راهی برای رسیدن قله‌های پیشرفت و تعالی در این مسیر است.

سردار غیاثی با تاکید بر اینکه پایگاه بسیج بستر تربیت، رشد و تعالی جوانان انقلابی بوده، اضافه کرد: بدون شک بسیج به عنوان تاثیرگذارترین نهاد اجتماعی کشور می‌تواند در حوزه‌های مختلف مورد نیاز انقلاب اسلامی نقش آفرینی کند و حضور جوانان در این شجره طیبه یک دوره تربیتی و تجربه اندوزی برای قبول مسئولیت‌های مهم در آینده است.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه هدف اصلی طرح شهید سلیمانی تقویت پایگاه‌های مقاومت بسیج است، اظهار کرد: این طرح بر مبنای مطالبات و اهداف سند انتظار بسیج تهیه شده که باید مورد توجه فرماندهان رده‌های مقاومت بسیج قرار گرفته و اگر در این زمینه موفق عمل شود به ارتقاء، منزلت و تاثیرگذاری پایگاه‌های مقاومت بسیج در جامعه منجر می‌شود.

او، گفت: ظرفیت عظیم مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج برای جذب و تربیت جوانان مومن و انقلابی باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان امور جوانان قرار گیرد.

سردار غیاثی با تجلیل از فعالیت بسیجیان در عرصه‌های خدمت رسانی و مقابله با بیماری کرونا بیان کرد: بسیج و بسیجیان مانند گذشته در موضوع خدمت رسانی به خصوص مقابله با بیماری کرونا، تولید اقلام بهداشتی و پزشکی و اهدای خون خوش درخشیدند که این عملکرد درخشان در کتاب افتخارات بسیج ثبت شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: