پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۲۷:۵۸
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۳۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جهرم
برنامه های اجرایی قسمتهای روابط عمومی، عقیدتی، سیاسی، نظارت و تایید صلاحیت و تایید محتوای بسیج به حوزه های مقاومت بسیج سپاه جهرم ابلاغ شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه شهرستان جهرم، برنامه های اجرایی قسمتهای روابط عمومی، عقیدتی، سیاسی، نظارت و تایید صلاحیت و تایید محتوای بسیج، به حوزه های مقاومت بسیج سپاه جهرم ابلاغ شد.

حجه الاسلام گشتاسبی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جهرم در این برنامه ضمن تقدیر از زحمات بسیجیان و فرماندهان حوزه ها طی سال گذشته در جهت اجرای برنامه های ابلاغی نمایندگی ولی فقیه، از ایشان خواست که در سال جدید نیز اهتمام و کوشش دوچندان داشته باشند.

وی ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری برنامه های اعتقادی، معنوی و سیاسی در سطح بسیج و آگاهی بخشی نسبت به خطرات و مسائل ضد فرهنگی و صیانت بسیج و بسیجیان در مواجهه با مسائل ضد فرهنگی، انعکاس اخبار و فعالیتهای بسیج را در جهت شناساندن فعالیتهای آن شجره طیبه به جامعه، مهم خواند.

حجه الاسلام گشتاسبی، بالابردن بینش سیاسی و توان تحلیل شرایط روز کشور، منطقه و جهان را از جمله وظایف مهم بسیج دانست که با اجرای هدفمند برنامه های سیاسی در پایگاه های مقاومت، در جهت حفظ ارزشهای والای انقلاب مهم و اساسی است.
نام:
ایمیل:
* نظر: