آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۳۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲
تنویر کازرون خبر داد:

به گزارش تنویر، سرهنگ دوم پاسدار شهرام افشاریان فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کازرون در دیدار با شهردار اظهار داشت: حضور مهندس مهرورز در منصب مدیریت شهرداری کازرون به دلیل شاخصه‌های مثبت ایشان، امر پسندیده ای بود.

وی گفت: جوان بودن و سابقه حضور در ٢ دوره شورای شهر کازرون نیز از شاخصه‌های مثبت شهردار جدید کازرون است.

افشاریان افزود: از اقدامات مهندس مهروز در چند ماهه گذشته به ویژه در بحث پیشگیری از شیوع ویروس کرونا باید تقدیر کرد، چرا که تعامل خوبی در شهرستان وجود داشت و شهرداری کازرون در دایره این تعاملات خوب درخشید.

وی خطاب به شهردار کازرون بیان کرد: اقدامات خوب شما در اجرای پروژه‌های روی زمین مانده نشان از شجاعت در اقدام شهردار است. مردم کازرون به روحیه، نشاط و امیدواری نیاز دارند و خدمات شهرداری می‌تواند در این زمینه موثر واقع شود.

فرمانده سپاه کازرون اضافه نمود از جمله انتظارات ما از شهردار محترم، وجود پیوست فرهنگی و اجتماعی در پروژه‌هاست. متاسفانه در شهر کازرون نقاط محرومی داریم که به دلیل استضعاف اهالی محل، آسیب‌های اجتماعی متعددی وجود دارد. لازم است خدمات شهری در این محلات بصورت ویژه‌تر دیده شود تا بتوانیم به سمت رفع محرومیت و در ادامه کاهش آسیب های فرهنگی و اجتماعی حرکت کنیم.

افشاریان گفت اگر چه لازم است سایر ادارات و دستگاه‌ها در امر محرومیت زدایی و ترویج فرهنگ و رفع معضلات اجتماعی، مشارکت مستقیم داشته باشند، اما شهرداری می‌تواند پیش‌برنده این حرکت جمعی باشد.

این مقام مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت توجه به مساجد به عنوان کانون‌های اجتماعی محله‌ای میتواند در گذر زمان، کمک حال باشد. همه ی ما در ماجرای شیوع ویروس کرونا دیدیم در هر مسجد یک قرارگاه محله‌ای ایجاد شد و بخش عظیمی از امور عمومی مقابله با شیوع کرونا در مساجد صورت گرفت. این موضوع نشان دهنده ی ظرفیت بالای مساجد است.

وی تصریح کردبا وجود ظرفیت‌های متعدد در شهر کازرون و وجود استعداد‌های برتر، اما در حوزه مسایل فرهنگی و تربیت کادر جدید، عقب‌ماندگی‌های زیادی داریم. باید برنامه ریزی لازم برای تربیت کادر صورت گیرد.

فرمانده سپاه کازرون آموزش در خصوص حوزه فضای مجازی را به عنوان خدمات عمومی و ضرورتی دیگر برشمرد و اظهار نمود شهرداری کازرون در موازات با برنامه‌های عمرانی باید نگاه مثبت و آموزشی به حوزه ی فضای مجازی داشته باشد.

وی در پایان از انتصاب مهندس مهرورز به عنوان شهردار کازرون ابراز امیدواری کرد و گفت: توقع می‌رود شهرداری کازرون با روحیه و عمل جهادی عقب‌ماندگی های مختلف در حوزه شهری را جبران نماید.

 مهرورز، شهردار کازرون نیز ضمن خوشامدگویی به فرمانده سپاه کازرون بر لزوم ارتباط و تعامل بیشتر بین شهرداری و بسیج تاکید کرد و گفت: یکی از افتخارات بنده، حضور در مجموعه بزرگ بسیج برای سالیان متمادی به عنوان شاگرد و سربازی کوچک در مجموعه بسیج بوده است.

وی افزود: تا زمانی که در این مسئولیت هستم در راه عمران و آبادانی و سازندگی شهر و کشور عزیزم همدوش شما بزرگواران تلاش خواهم کرد.

شهردار کازرون بسیج را نیروی مردمیِ توام با روحیه و اندیشه جهادی و انقلابی توصیف و اظهار نمود: بسیج برآمده از اراده یک ملت با روحیه جهادی است که اراده و رضایت مردم را در حمایت از خودش دارد؛ ان‌شاءالله شاهد پرورش این نیروی انقلابی در پایگاههای مساجد باشیم. 

مهرورز تصریح کرد: باید شرایط فراهم شود تا به نسل دوم و سوم انقلاب که پرورش یافته مکتب بزرگ بسیج است اعتماد و از آنها حمایت شود. 

شهردار کازرون حمایت و مشارکت مردم وتعامل بیشتر دیگر ادارات شهر با شهرداری را یک امر ضروری دانست و تاکید کرد: رضایت مردم از خدمات رسانی شهرداری مسیر خدمت را آسان‌تر و هموارتر خواهد کرد. 

وی همچنین اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهر را حاصل تلاش مجموعه پرسنل شهرداری دانست و گفت: فضای موجود در شهرداری، فضایی صمیمی و دوستانه است، حس مسئولیت و خدمت به مردم جزو اولویت کاری پرسنل است و مجموعه پرسنل شهرداری خارج از ضوابط اداری و ساعات کاری به صورت شبانه روزی و بی وقفه به خصوص در مواقع بحران از جمله سیل، آتش سوزی و فعالیت های عمرانی، در حال خدمت رسانی به شهروندان عزیز هستند. 

 مهرورز اضافه کرد: فشار زیادی از لحاظ اقتصادی بر شهرداری وجود دارد، بنابراین نیازمند حمایت و همکاری مردم و سرمایه گذاران هستیم. 

شهردار کازرون گفت: بیشتر اقدامات اخیرشهرداری در حوزه ترافیک و بازگشایی معابر بود که از جمله آن می توان به تملک ساختمان قدیمی جهاد کشاورزی اشاره کرد و به صورت قانونی انجام گرفت؛ از طرفی باید توجه داشت بازگشایی معابر واقعا هزینه سنگینی بر دوش شهرداری تحمیل کرده است.

شهردار کازرون در بخشی دیگر از سخنان خود بر لزوم پاسداشت یاد و نام شهدای گرانقدر تاکید کرد و گفت: بزرگداشت یاد و نام شهدا، بزرگترین افتخاری است که مسئولین در هر پست و مقامی که حضور دارند باید انجام دهند.

در پایان این دیدار شهردار کازرون آمادگی خود را جهت هر گونه همکاری و مشارکت در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی با سپاه و بسیج اعلام کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: