کد خبر: ۱۲۳۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۵
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز از اطفاء حریق در منطقه عمومی دراک شیراز خبر داد.
سرهنگ پاسدار عباس بنائی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت محمد رسول الله(ص) شیراز گفت: بسیجیان منطقه دراک شیراز از شعله ور شدن آتش در منطقه دراک شیراز جلوگیری نمودنند و مانع از شعله ور شدن آتش در منطقه دراک شیراز شدند.
وی افزود: در این آتش سوزی که روز پنج شنبه حدود 500متری جاده شیراز به سپیدان سمت راست رخ داده بود متاسفانه حدود3هکتار از اراضی باغات منطقه دجار حریق شد که با حضور مردم و گروه های جهادی آتش مهار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت محمد رسول الله(ص) افلزود: آتش‌سوزی در مناطق اراضی و باغات منطقه دراک بوده است  که با حضور به موقعه نیروی بسیجی و مردمی آتش مهار شد و به طور قطع عامل حریق انسانی است اما عمدی یا سهوی‌ بودن آن هنوز مشخص نشده است.
وی ادامه داد:آتش حوالس ساعت10صبح شروع شد که تا ساعت 15عصر حدوم 6ساعت ادامه داشت که با حضور به موقعه نیروی های دلسوز مردمی و بسیجی مهار شد که جا دارد توجهات در خصوص حفاظت از طبیعت و مراتع به طریق های مختلف به مردم رسانده شود.
سرهنگ بنائی در پایان اظهار کرد: بسیجیان و گروه های جهادی ناحیه محمد رسول ا...(ص) شیراز برای  چندین بار است برای اطفاء حریق در مناطق شمال غرذب شیراز در کنا دیگر نهادها مسئول برای اطفاء حریق حاضر شده و هستند که جا دارد از این عزیزان بسیجی کمال تقدیر و تشکر به عمل آورم.
نام:
ایمیل:
* نظر: